Bekijk waar we dagelijks aan werken

Hieronder staan een aantal cases van klanten die we helpen om de volle potentie van Datatrics te benutten als Datatrics partner. Dit zijn slechts enkele voorbeelden van klanten die we mee hebben genomen op 'personalisatie reis'. Van strategie naar implementatie en vervolgens continue optimaliseren. 

Kampeerwereld Hendriks

Kampeerwereld Hendriks is dé kampeerwinkel van de Veluwe met een winkel in Ermelo van meer dan 10.000m2 en een grote webshop, namelijk kampeerwereld.nl 

Kampeerwereld is in 2019 gestart met Datatrics. Om nog meer uit het platform te halen hebben ze in juni 2020 ons benaderd. Specifiek met de vraag om hun te helpen om online personalisatie, met behulp van Datatrics, naar een hoger niveau te tillen. Wij helpen Kampeerwereld.nl nu maandelijks met het personaliseren over meerdere kanalen. Hoe we dat doen? Je leest het op de case pagina. 

Bekijk de case

Watchdiscounter

Watchdiscounter is een webshop voor horloges in Nederland en Duitsland met kortingen tot 70%. Ze verkopen originele merkhorloges tegen hoge kortingen. Deze hoge kortingen voor echte merkhorloges zorgt voor onzekerheid bij de bezoeker die de webshop nog niet kent, en deze voor het eerst bezoekt. Zijn de horloges wel echt? Is Watchdiscounter een betrouwbare webshop? Vragen en daardoor twijfels die een nieuwe bezoeker heeft en die ervoor zorgen dat ze afhaken als deze twijfels niet weggenomen worden. 

Wil je weten hoe we deze twijfels wegnemen bij bezoekers aan de Duitse website van Watchdiscounter? Bekijk de case. 

Bekijk de case

Strong Viking

Veel verschillende runs en veel verschillende type deelnemers vraagt om een persoonlijke benadering.

Strong Viking organiseert jaarlijks veel verschillende obstacle runs in Nederland, Duitsland en Belgie. Van de 4km Family Run tot de 60km Ultra Viking run voor de die-hards. Deze grote diversiteit in runs wordt gewaardeerd door de deelnemers maar zorgt ook voor een uitdaging qua persoonlijke benadering online. Strong Viking was daarom op zoek naar een oplossing om ook online een persoonlijke klantervaring bij de bezoekers te creëren. 

Bekijk de case en lees hoe we met behulp van personalisatie de verschillende type deelnemers peroonlijk aanspreken. 

 

Bekijk de case

Diergaarde Blijdorp

Bij Diergaarde Blijdorp helpen we de marketingafdeling met het relevanter communiceren met de websitebezoekers, de klanten en abonnementhouders. Dit doen we met Datatrics. Hiermee zijn we in staat om verschillende customer journeys in te richten en dynamische content op de website te tonen. Dit gebeurt op basis van het profiel van de bezoeker. Door op het juiste moment de juiste content te tonen aan de juiste type bezoeker zag Diergaarde Blijdorp de online conversie stijgen. Bekijk de case hoe we de website niet alleen personaliseren op basis van de verschillende type bezoekers maar ook op basis van het voorspelde weer. 

Bekijk de case

Fatboy

Fatboy is vooral bekend van zijn zitzakken. Maar tegenwoordig is het merk Fatboy veel breder dan alleen die zitzak. Zoals de Lamzac, tuintafels, loungebanken, vloerkleden en unieke lampen. Nu het productaanbod steeds breder wordt weten steeds meer verschillende bezoekers uit verschillende landen de website van Fatboy te vinden. Door slim gebruik te maken van hun data hebben we embedded content productblokken opgezet. Die ervoor zorgen dat iedere bezoeker de juiste producten krijgt aanbevolen op de juiste pagina. 

Naast de website bouwen we ook continue slimme audiences op die gebruikt worden in online ads en e-mailcampagnes. 

Bekijk de testimonial

Yumeko

Het doel van Yumeko is impact maken. Hoe meer dekbedden, beddengoed en kussens er worden verkocht, hoe meer geld er bij de aangesloten boeren terecht komt. Daarom kwam Yumeko bij ons met een hele concrete vraag. Hoe kunnen wij zoveel mogelijk uit het Datatrics CDP halen tijdens onze Black Friday campagne? Hierbij hebben we de kanalen website, e-mail en ads gepersonaliseerd om de grote impact doelen te behalen. 

Starten met personalisatie

Wil jij je website of webshop ook persoonlijker en relevanter maken? Laat je gegevens achter en we nemen contact met je op om te bespreken of personalisatie en het inzetten van een customer data platform bij je past. 

Ja, ik wil een afspraak maken

Personalisatie tips & tricks ontvangen?

Wij zijn dagelijks bezig met het verbeteren van de online klantervaring door middel van personalisatie met Datatrics. De kennis die we hierbij opdoen delen we graag met je. Zoals bijvoorbeeld inzichten, tips & tricks, best practices en gratis downloads. Allemaal op het gebied van personalisatieconversie optimalisatie en slim je data inzetten. Gemiddeld sturen we 1x p/maand een mail.