Bekijk waar we dagelijks aan werken

Hieronder staan een aantal cases van klanten die we helpen met personalisatie. Van strategie naar implementatie en vervolgens maandelijks optimaliseren en uitbreiden volgens ons vaste personalisatie proces. 

  • E-commerce
  • CDP management
  • Marketing automation

Shabbies Amsterdam

We kennen hem allemaal: de nieuwsbriefinschrijving pop-up. Eerst worstel je je door de cookie banner heen, en vervolgens verschijnt er een grote pop-up met de vraag om je e-mailadres achter te laten. Deze traditionele aanpak kan echter frustrerend zijn voor gebruikers en leidt vaak niet tot het gewenste resultaat.

Daarom doen wij het anders. 

Wij gebruiken een '2-staps methode'. 

Bekijk de case
  • Leisure
  • CDP management

SnowWorld

Traditionele aanbevelingen werkten voor SnowWorld niet. Daarom implementeerden we een systeem dat gebruik maakt van custom counter velden om het gedrag van bezoekers te volgen. 

Bekijk de case
  • E-commerce
  • CDP management
  • Marketing automation

BoekenVoordeel

Met bijna 100 winkels is BoekenVoordeel een gevestigde naam in het Nederlandse en Vlaamse winkellandschap. Elk filiaal biedt een uitnodigend assortiment van films, boeken, spelletjes en hobbyartikelen. Een waar paradijs voor koopjesjagers. Maar BoekenVoordeel beperkt zich niet tot de fysieke winkels. Ze weten ook online steeds meer klanten aan te trekken. Vooral tijdens de corona-pandemie is de online omzet aanzienlijk gegroeid. Om deze groeikans optimaal te benutten, schakelde BoekenVoordeel de expertise in van DAYLEE.

Bekijk de case
  • Leisure
  • CDP management
  • Personalisatiestrategie

SnowWorld

SnowWorld leert zijn bezoekers écht kennen met behulp van DAYLEE. In dit klantverhaal vertellen wij uitgebreid over de koppeling met Channable, profielverrijking en de API integratie met Convious.

Bekijk de case
  • Travel
  • CDP management
  • Marketing automation

Fletcher Hotels

Met 108 hotels, duizenden kamers en miljoenen websitebezoekers is er veel data beschikbaar bij Fletcher. Door alle relevante data samen te laten komen in het Datatrics CDP is er een goede start gemaakt. Maar hoe gaan we deze data slim inzetten om zo de volle potentie van Datatrics te kunnen benutten?

Bekijk de case
  • E-commerce
  • CDP management
  • 5 landen in Europa

Fatboy

Samen met Fatboy zorgt DAYLEE voor een relevante en persoonlijke shopervaring. Lees in dit klantverhaal hoe we dat doen, waarbij Abby van Fatboy en Jurre van DAYLEE vertellen hoe ze samenwerken. Leer onder andere hoe ze een conversiegerichte webshop nastreven zonder de branding van dit mooie Nederlandse merk geweld aan te doen.  

Lees het klantverhaal
  • E-commerce
  • CDP management
  • NL + DE + BE + FR + S

Yumeko

Het doel van Yumeko is impact maken. Hoe meer beddengoed er wordt verkocht, hoe meer geld er bij de aangesloten boeren terecht komt. Yumeko vroeg daarom aan DAYLEE: 'Hoe kunnen wij de volledige potentie van het Datatrics CDP benutten tijdens onze Black Friday campagne maar ook daarna, om meer impact te maken'? Een mooie uitdaging voor ons waar een case over hebben geschreven. 

Bekijk de case
  • E-commerce
  • CDP management
  • Personalisatie
  • Marketing automation

Kampeerwereld.nl

Kampeerwereld Hendriks is dé kampeerwinkel van de Veluwe met een winkel in Ermelo van meer dan 10.000m2 en een grote webshop, namelijk kampeerwereld.nl 

Kampeerwereld is in 2019 gestart met Datatrics. Om nog meer uit het platform te halen hebben ze in juni 2020 ons benaderd. Specifiek met de vraag om hun te helpen om online personalisatie, met behulp van Datatrics, naar een hoger niveau te tillen. 

Bekijk de case
  • Leisure
  • Customer journey
  • CDP management

Diergaarde Blijdorp - personaliseren van de customer journey

De dagjesmensen, abonnementhouders en zakelijke bezoekers. Elk van deze type bezoekers is op zoek naar andere informatie over Diergaarde Blijdorp. Hoe geven we de juiste informatie aan de juiste doelgroep?

Bekijk de case
  • Leisure
  • CDP management
  • Personalisatie

Diergaarde Blijdorp - Dynamische content op basis van het weer

Potentiƫle bezoekers bekijken vaak eerst de website voordat ze een ticket kopen. Uit diverse data analyses van DAYLEE is gebleken dat de online ticketverkoop aanzienlijk afneemt wanneer er slecht weer is voorspeld. Met slecht weer is er echter ook genoeg te doen in Diergaarde Blijdorp.

Bekijk de case
  • Leisure
  • CDP management
  • NL + DE + BE
  • Personalisatie

Strong Viking

Strong Viking organiseert jaarlijks veel verschillende obstacle runs in Nederland, Duitsland en Belgie. Van de 4km Family Run tot de 60km Ultra Viking run voor de die-hards. Deze grote diversiteit in runs wordt gewaardeerd door de deelnemers maar zorgt ook voor een uitdaging qua persoonlijke benadering online. Strong Viking was daarom op zoek naar een oplossing om ook online een persoonlijke klantervaring bij de bezoekers te creëren. 

 

Bekijk de case

Starten met personalisatie

Wil jij je website of webshop ook persoonlijker en relevanter maken? Laat je gegevens achter en we nemen contact met je op om te bespreken of personalisatie en het inzetten van een customer data platform bij je past. 

Ja, ik wil een afspraak maken