Praktische kennis en informatie over online personalisatie
Regelmatig delen wij hier onze kennis over online personalisatie, het slim inzetten van je (klant)data en het werken met het Datatrics CDP en Raptor Services.
Regelmatig delen wij hier onze kennis over online personalisatie, het slim inzetten van je (klant)data en het werken met het Datatrics CDP en Raptor Services.
In deze E-paper bespreken we hoe je meer uit Datatrics kunt halen. We hebben 8 tips & tricks voor je op een rij gezet in een E-paper, waar jezelf mee aan de slag kunt.
Download de e-paperLeer hoe jij Datatrics in combinatie met Google Ads in kunt zetten!
In deze handleiding bespreken we hoe je persoonlijker en relevanter met je bezoekers en klanten kan communiceren om zo meer uit Google Ads te halen.
Download de handleidingIn deze e-paper vertellen we je meer over hoe je van onbekende bezoekers bekende bezoekers maakt, 8 veelgebruikte audiences voor bezoekers, 7 klant audiences volgens een retentiegrid en we hebben de handige cheat sheet met alle 65 manieren om in Datatrics te segmenteren toegevoegd.
Wist je dat je Datatrics ook goed in kunt zetten voor, tijdens en na Black Friday?
We hebben een uitgebreide blog geschreven met tips and tricks. Zowel qua voorbereiding (aanmaken juiste Datatrics audiences) als tijdens en na Black Friday.
Na het lezen van onze blog heb jij straks genoeg ideeën om Datatrics succesvol in te zetten tijdens Black Friday.
Ontdek de 65 manieren om een audience op te bouwen in Datatrics.
Door de manieren te combineren kun je zelfs op ontelbare manieren segmenteren. Omdat alle manieren in Datatrics niet allemaal in 1 overzicht te zien zijn hebben we ze alle 65 in een overzichtelijke cheat sheet gezet. Handig om te gebruiken wanneer je gaat nadenken over het opbouwen van een nieuwe audience.
Alle verschillende soorten campagnes in Datatrics op een rijtje.📑
Binnen Datatrics kan je gebruik maken van verschillende soorten campagnes. Wanneer je precies weet wat je met elke soort campagnes kan, zal je een betere campagne op kunnen zetten. Wij hebben ze op een rijtje gezet voor je en leggen uit wat je met elke campagne kan.
Alle verschillende overtuigingsprincipes in Datatrics op een rijtje.📃
Binnen Datatrics wordt er gebruikgemaakt van een aantal overtuigingsprincipes. Wanneer je precies weet wat er met elk overtuigingsprincipe bedoeld wordt, zal je een beter in kunnen spelen op de consument
Alle verschillende aankoopfases binnen de customer journey. ⚖️
Binnen de customer journey in Datatrics kan de gebruiker in 1 aankoopfase tegelijk geplaatst worden. Datatrics maakt onderscheid tussen de volgende 4 fases; Oriëntatiefase, Vergelijkingsfase, Beslissingsfase en de Evaluatiefase. Datatrics plaatst de gebruiker in de fase waar hij of zij het beste in past. Wij hebben de verschillende fases in de customer journey verder beschreven zodat je een compleet beeld kan hebben van de verschillende fases in de customer journey.
In deze Raptor E-paper laten we je zien hoe je het rationele denken achterwege kunt laten. Hoe personalisatie eruit ziet op online versus offline gebied. En bieden we je inzicht in 4 doeltreffende nudges bij online sales.
In deze uitgebreide E-paper van 24 pagina's lees je alles over het verdwijnen van third-party cookies, het belang van first party data en hoe een CDP je daarbij kan helpen.