👋🏻 Hi, wij zijn personalisatie specialisten

Data en marketing, daar draait het om bij DAYLEE. Wij zijn personalisatie marketeers die blij worden van data, personalisatie en marketing automation. Wij zijn net even anders dan andere online bureaus.

We zijn namelijk geen breed online marketing bureau. Wij zijn gespecialiseerd in personalisatie met behulp van data en het werken met een CDP.  

Dit doen we bewust want wij geloven in specialisatie en focus om dagelijks (daylee 😉) beter te worden. Om zo het beste resultaat voor jou te behalen. 

DAYLEE in het kort

  • Digital marketing bureau met 100% focus op online personalisatie. 
  • Bedrijven werken met ons samen om meer uit hun klantdata te halen om zo de klantervaring en de online resultaten te verbeteren.
  • Dit zijn vooral groeiende E-commerce, retail-, leisure- en travel bedrijven.
  • We passen online personalisatie toe op de website, in e-mail en in online advertising.
  • Dit doen we met behulp van het Datatrics CDP. Hier zijn we Gold partner van.
  • En ook met het Deense Raptor CDP. Hier zijn we certified partner van.  
  • Werken doen we hybride. Vanuit huis en vanuit ons kantoor in het mooie Harderwijk. Centraal in NL. 
  • We hebben meer dan 15 jaar online marketing ervaring en meer dan 5 jaar ervaring met online personalisatie. 
  • We zijn een klein team met personalisatie specialisten.
  • Met onze personalisatie en CDP support ondersteunen we jouw marketingteam
  • Wij geloven sterk in kennis delen, zowel intern als met onze klanten. 
  • Zover we weten zijn we het enige digital marketing bureau in NL die zich 100% focust op online personalisatie. 

Waarom 100% focus op personalisatie?

Personalisatie vergt de nodige technische kennis om het goed in te kunnen zetten. Kennis van HTML/CSS/Javascript. API koppelingen, Google Tag Manager, enz. Veel online marketeers beschikken niet over deze technische kennis.

Om personalisatie goed in te kunnen zetten moet je juist wel deze technische kennis hebben en vooral vlieguren maken. Use-cases bedenken. Ze implementeren. Testen welke goed werken en welke niet. Zo ga je patronen herkennen en bouw je best-practices op.

Personalisatie is daarom niet iets wat je er ‘even bij doet’….

Toch zien we dit bij veel bedrijven wel gebeuren. Dat ze personalisatie er 'even bij doen'. Bij online marketing bureaus ook trouwens. Een online marketeer wordt, naast zijn andere werkzaamheden, ook verantwoordelijk voor personalisatie en het werken met een CDP. Zonder zich hier volledig op te kunnen focussen en zonder de juiste kennis.

Ze beginnen enthousiast omdat het nieuw is. Maar zodra het te technisch wordt haken ze af. Met een paar basis use-cases tot gevolg die niet het verschil gaan maken.

Dit is precies de reden waarom wij er onze specialiteit van hebben gemaakt. We doen niks anders en focussen ons er 100% op.

We durven het niet met zekerheid te zeggen, maar we zijn het enige of 1 van de weinige online marketing bureaus in Nederland die dit doen.

Team DAYLEE

foto reinold klein.jpg


Reinold Willemsma

Founder / strategie

Kom in contact met Reinold via LinkedIn of mail. 

foto jurre klein.jpg


Jurre Dollekamp

Sr. technisch data marketeer
Kom in contact met Jurre via LinkedIn of mail

foto Kelly klein.jpg


Kelly Brandhorst

Online personalisatie marketeer
Kom in contact met Kelly via LinkedIn of mail. 

 

foto bas klein.jpg


Bas van der Vegt

Jr. technisch data marketeer
Kom in contact met Bas via LinkedIn of mail

foto remco klein.jpg


Remco Buijtelaar

Technisch marketeer / Development
Kom in contact met Remco via mail

Image_20220311_154355.jpeg


Aaron Dijkstra

Technisch marketeer / Data scientist 
Kom in contact met Aaron via mail

Waar we dagelijks met veel plezier werken

Sinds 2016 is DAYLEE gevestigd in 'California creatieve industrie' in Harderwijk. Een creatieve industriële omgeving in een oude fabriek waar vroeger California soep was gevestigd. Na een grondige verbouwing is het een inspirerend bedrijfsverzamelgebouw geworden. We laten je graag kennis maken met deze creatieve omgeving.

Wij werken o.a. voor
2012

Start van DAYLEE

Reinold start DAYLEE in 2012 en gaat voor diverse bedrijven aan de slag als freelance digital marketeer. Als generalist helpt hij bedrijven om hun online marketing resultaten te verbeteren. Ook is hij betrokken als projectmanager bij de ontwikkeling van websites, webshops en apps.

2018

Online bureau met de eerste medewerkers

Van freelancer naar online bureau met de eerste medewerkers. De focus is nog breed en gericht op het bedienen van full service online marketing klanten. Echter de eerste personalisatie projecten met behulp van het Datatrics CDP beginnen ook te lopen.

2019

100% focus op personalisatie

De behaalde resultaten met Datatrics smaken naar meer. Er wordt een strategische keuze gemaakt door DAYLEE te positioneren als personalisatie specialist. Er wordt afscheid genomen van de full service online marketing klanten. De focus komt voor 100% op online personalisatie te liggen. Hiermee is DAYLEE 1 van de eersten in Nederland.

2020

Groei van E-commerce

Corona. Ook bij onze klanten worden budgetten bevroren of naar beneden bijgesteld aan het begin van 2020. Echter E-commerce groeit hard. Dit betekent dat er meer vraag komt naar onze personalisatie dienstverlening.

2021

DAYLEE groeit in medewerkers en klanten

E-commerce blijft groeien. Met name in Q1. DAYLEE groeit hierdoor mee. Het team wordt uitgebreid en het aantal klanten die gebruik maakt van onze Datatrics / personalisatie support groeit. We mogen mooie nieuwe klanten helpen met onze support zoals bijvoorbeeld Fletcher Hotels en Fatboy.

2022

Samenwerking DAYLEE en Raptor

Naast Datatrics partner worden we ook partner van Raptor Services. Een Deens premium Customer Data Platform dat met name in retail sterk vertegenwoordigd is en een kantoor opent in Amsterdam om ook de Benelux klanten te kunnen bedienen.