Van jouw Spotler Activate CDP
Gratis scan
Meer dan 70% van de CDP-implementaties is onvolledig.
Tijd voor actie. Verbeter je klantervaring door goede online personalisatie.
Laat niet nog langer omzet liggen.
Vraag een gratis scan van je Spotler Activate account aan en ontdek waar jouw kansen liggen.
Gratis én vrijblijvend
Concrete verbeterpunten
Binnen 48 uur reactie
Deze bedrijven vroegen ook een gratis scan aan
Ja, ik wil. En nu?
Zo werkt de gratis scan
Formulier invullen
Vul het formulier hierboven in en we nemen binnen 48 uur telefonisch of per e-mail contact met je op.
Toegang tot account
Je geeft ons tijdelijk toegang tot Spotler Activate en eventueel Google Tag Manager.
Analyse & Rapportage
Ons team van experts voert een grondige analyse uit van jouw Spotler Activate account. We controleren alle binnenkomende data zoals e-commerce en custom events. Daarnaast analyseren we de journeys en personalisaties.
Het rapport bevat quick wins en best practices die je direct kunt toepassen.
Gratis scan bespreken
Tijdens een online meeting bespreken we de bevindingen van onze scan. Na afloop mailen wij je de presentatie. Gratis én vrijblijvend.
Veel gestelde vragen
De scan is volledig gratis en er zijn geen verplichtingen aan verbonden. Het is een kans om vrijblijvend inzicht te krijgen in jouw huidige personalisatie-strategie en CDP-implementatie.
We nemen binnen 48 uur contact met je op om een online overleg in te plannen om de uitkomsten van de gratis scan te bespreken. Meestal is dit binnen 2 weken na aanvraag.
De implementatie aanbevelingen zijn concreet en direct te verbeteren. De quick wins zorgen ervoor dat je direct resultaat ziet. Daarnaast delen we best practices voor use-cases uit jouw branche.
Hi, wij zijn personalisatie specialisten
Dit is DAYLEE
Data en marketing, daar draait het om bij DAYLEE. Wij zijn online marketeers die blij worden van data, personalisatie en marketing automation. Wij zijn net even anders dan andere online bureaus. We zijn namelijk geen breed online marketing bureau, maar gespecialiseerd in personalisatie met behulp van data.
Dit doen we bewust want wij geloven in specialisatie en focus om dagelijks (daylee 😉) beter te worden en zo het beste resultaat voor jou te behalen.