Haal de volle potentie uit het Squeezely CDP met onze support

Wij focussen ons voor 100% op personalisatie en het slim inzetten van klantdata. Dat doen we door als Squeezely partner het optimale uit het Squeezely CDP te halen voor onze klanten.  

  • Haal meer uit je (klant)data met het Squeezely CDP
  • Wij helpen jou om je website, e-mail en ads te personaliseren
  • Kies uit losse support of maandelijks management

Hoe we jou kunnen helpen met Squeezely

Squeezely optimaal inzetten is niet alleen een kwestie van aanzetten en achterover leunen. Om het meeste uit een CDP te halen moet je blijven tweaken en nieuwe use-cases implementeren en testen. Daar kunnen wij je bij helpen met losse support of maandelijks management. 

Webshops & websites die meer resultaat uit hun data willen halen

Met onze Squeezely support richten we ons op groeiende bedrijven. Voornamelijk e-commerce-, retail,- leisure- en travel bedrijven. Deze bedrijven doen al flink wat conversies per maand en de campagnes draaien goed. Nu willen ze een volgende stap maken door beter de potentie van hun (klant)data en first party data te benutten. Ze willen de volle potentie van het Squeezely CDP en hun klantdata benutten. 

Personalisatie strategie

We zien vaak dat er enthousiast wordt begonnen met de implementatie van het Squeezely CDP. Er worden al snel verschillende personalisatie use-cases live gezet. Maar de samenhang tussen deze personalisatie use-cases ontbreekt. Er is van te voren geen concreet doel bepaald. En daar kunnen wij je bij helpen. Het formuleren van een personalisatie strategie is niet alleen een mooie presentatie maar we helpen je ook met het uitdenken van use-cases die passen bij de personalisatie strategie. 

Maandelijks proces en support

We kunnen je op twee manieren helpen met de inzet van het Squeezely CDP. Met losse support voor een klein onderdeel van Squeezely. Of we helpen je maandelijks waarbij we iedere maand nieuwe use-cases bedenken, implementeren, testen en analyseren. We werken in maandelijkse sprints en stemmen samen met jou af waar we aan gaan werken. De jaardoelen die we van te voren samen afspreken, delen we op in kwartaalthema's. Onder deze kwartaalthema's komen de maanddoelen met bijpassende use-cases. Op deze manier werken we efficiënt samen om de juiste doelen te behalen. 

Deze merken helpen we met personaliseren

De eerste stap is de gratis scan

Wanneer je deze vrijblijvende scan van je account aanvraagt dan plannen we eerst een gesprek in om kort je huidige situatie te bespreken. Daarna voeren we de uitgebreide scan uit, waarbij we kijken naar:

  • je personalisatiestrategie
  • de implementatie 
  • data tracking, klantprofielen en productfeed 
  • gekoppelde interne en externe kanalen
  • de opgezette journeys en use-cases
  • quick wins die je direct kunt implementeren

Dit rapporteren we aan je tijdens een follow-up call

Zet je vandaag je eerste stappen naar datagedrevenheid?

Vraag de gratis scan aan

Wat is Squeezely?

Over Squeezely

Squeezely is een Nederlands Customer Data Platform waarmee je zelf volledige controle hebt over customer journeys en personlisaties op jouw website, in e-mail en online ads. Je wordt geholpen door overzichteliijke data inzichten en flexibele mogelijkheden.

Je koppelt eenvoudig al je kanalen zoals e-commerce platform, ESP en online advertentiekanalen. Op deze manier creeer je 360-graden klantprofielen die je weer op de verschillende kanalen kunt activeren met personalisaties en triggers. Je bereikt de juiste doelgroep, met de juiste boodschap in het juiste kanaal. 

Waarom Squeezely? 

Third-party cookies verdwijnen en eigen data verzamelen wordt steeds belangrijker. Dit doe je door een Customer Data Platform zoals Squeezely. Door al je data te verzamelen op 1 centraal punt en te activeren verbeter je de klantervaring en daarmee uiteindelijk de online resultaten. Klantdata wordt gekoppeld aan het gedrag van de bezoeker op de website. Hierdoor kun je met de audience builder unieke audiences opbouwen en personalisaties maken voor website, e-mail en ads. 

Ontdek de mogelijkheden van Squeezely

360 graden klantprofiel

Squeezely geeft je per klant een kraakhelder overzicht van alle relevante data. Wie is de klant, welke events hebben plaatsgevonden, in welke klantfase zit iemand? Het klantprofiel combineert CRM-data met iemands gedrag op de website. Alles netjes op één centrale plek, hoe fijn is dat! 

Audience builder

Met een CDP bouw je unieke audiences waarbij je website gedrag en events combineert met profiel eigenschappen. Aan de groepen koppel je acties. Dat kan zowel op de website als extern; op de socials, in ads en mailings. 

Journey builder

Met speels gemak sleep je alle mogelijke acties en features in de door jou gewenste volgorde in de journey builder. Zo bouw je inzichtelijke stroomschema’s rond verschillende scenario’s met real time triggers naar externe systemen. Wat je ook inregelt: Squeezely houdt haarfijn bij hoe mensen reageren. 

Product recommendations

Product recommendations zijn voor iedere e-commerce website de basis voor personalisatie. Met Squeezely kun je nog makkelijker recommendations maken doordat Squeezely ziet waar de relevantie zit. Zowel qua producten als voor de fase van aankoop of oriëntatie. Van bijpassende producten tot alternatieven, realtime op de site of via de externe kanalen – alles is flexibel in te regelen en laat zich perfect doormeten.

Website personalisatie

Met de uitgebreide personalisatie mogelijkheden zorg je dat je website zich aanpast aan iedere individuele bezoeker, afhankelijk van voorkeuren, aankoopfase of vele andere criteria. Je kunt makkelijk verschillende varianten testen zodat je A/B/C/D kunt testen.

Realtime persuasion

Met de Real Time Persuasion tools in Squeezely krijg je een arsenaal aan verleidingstechnieken. Met deze tools communiceer je real time met de bezoekers van je site. Over hoeveel producten er nog (maar) voorradig zijn. Wanneer het product voor het laatst is gekocht. Dat iemand op een zeldzaam koopje stuit. 

Hi, wij zijn personalisatie specialisten

Als wij onze huidige klanten vragen waarom ze voor ons gekozen hebben dan krijgen we vaak als antwoord dat ze graag willen samenwerken met een klein bureau met specialisten. In ons geval personalisatie specialisten die gek zijn op het verbeteren van de online resultaten en de klantervaring, door personalisatie en data slim in te zetten. 

Meer over DAYLEE

Losse support

Wij bieden verschillende losse support pakketten aan. Wil je geholpen worden met een klein onderdeel van het Squeezely CDP dan is losse support interessant voor jou. Door onze jarenlange personalisatie ervaring kennen we CDP's goed en daarom kunnen we je met al je vraagstukken met betrekking tot Squeezely helpen. Denk hierbij onder andere aan: 

Embedded content support
Implementatie & integratie audit
Marketing automation in combinatie met Squeezely

Lees meer over onze losse support