Testimonials

Fatboy

''DAYLEE ondersteunt Fatboy met het verbeteren van de inzet van Datatrics. Tijdens de eerste periode lag de focus voornamelijk op het goed implementeren van Datatrics en vervolgens op de inrichting van de campagnes en customer journey.

We hebben ervoor gekozen om met DAYLEE samen te werken omdat het contact soepel verliep. Er werd snel en pragmatisch meegedacht over het Datatrics account en de mogelijkheden. Deze combinatie van zowel de inhoud als de communicatie daaromheen, heeft ons doen besluiten te gaan samenwerken. 

De samenwerking verloopt goed. DAYLEE is goed bereikbaar en is snel met hulp bieden. Daarnaast denken ze ook breder mee over de mogelijkheden om Datatrics te implementeren over niet alleen e-mailmarketing maar ook de andere kanalen. Ze zijn flexibel qua opschalen met development of schakelen met onze eigen IT-partner.

Wat ook erg fijn is, is dat er bijna dagelijks rechtstreeks contact is tussen Datatrics en DAYLEE.'' 

Abby den Teuling - CRM marketeer / E-mail marketeer - Fatboy the original

Raven hengelsport

''Sinds begin 2021 helpt DAYLEE ons op het gebied van personalisatie. Dit doen ze voor zowel onze webshops in Europa als voor onze e-mails. Zij helpen ons bij het opzetten van een personalisatie strategie en ondersteunen ons bij het ontwikkelen en uitvoeren van de verschillende ideeën.

Met het team van DAYLEE kan je goed communiceren. Wanneer je een vraag hebt wordt je snel geholpen. Ook kijken ze verder dan alleen hun eigen werk. Zo geven ze ook tips voor social en google advertising terwijl zij dit niet zouden hoeven doen.

De samenwerking met DAYLEE is in één woord super! Ze denken echt met je mee en komen echt met nieuwe innovatieve ideeën. Sinds onze overstap naar DAYLEE maken we aanzienlijk sneller stappen in het personalisatieproces en krijgen we ook een steeds beter beeld van onze klanten. Doordat DAYLEE zich puur focust op personaliseren merk je gewoon dat ze weten waar ze het over hebben en kunnen ze snel dingen die ze in eerdere cases hebben geleerd bij ons toepassen.

Wij hebben voor DAYLEE gekozen omdat zij zich puur richten op personaliseren. Na meerdere malen gesproken te hebben met Reinold had ik een goed beeld gekregen van de werkwijze van DAYLEE. Wat ik erg mooi vond was het feit dat ze, alvorens we met hen gingen samenwerken, zich al middels een case wilden bewijzen. Dit gaf nog meer vertrouwen.''

Dennis de Jong - E-commerce manager Raven hengelsport

Diergaarde Blijdorp

''Samen met DAYLEE kunnen we op onze website nu de customer journey relevanter maken. DAYLEE maakt hierbij gebruik van Datatrics, een betaalbaar customer data platform. De relevante content is een extra stukje service naar de bezoeker, wat tot nu toe leidde tot een verhoging van de conversie, een stijging van de gemiddelde betrokkenheid en extra omzet.''

Frederique Carlier - manager online Diergaarde Blijdorp

Strong Viking

''Het kunnen ontwerpen van een gepersonaliseerde ervaring voor onze bezoekers is van grote waarde voor Strong Viking. Met de grote diversiteit in zowel de doelgroep als aanbod helpt DAYLEE ons met het Datatrics customer data platform om deze persoonlijke klantervaring bij iedere bezoeker te creëren. Door de doelgroep directer en persoonlijker te kunnen bedienen realiseert Strong Viking een hogere klanttevredenheid en aanzienlijke groei in conversie.''

Bas Klunder - Content manager Strong Viking obstacle runs

Personalisatie tips & tricks ontvangen?

Wij zijn dagelijks bezig met het verbeteren van de online klantervaring door middel van personalisatie met Datatrics. De kennis die we hierbij opdoen delen we graag met je. Zoals bijvoorbeeld inzichten, tips & tricks, best practices en gratis downloads. Allemaal op het gebied van personalisatieconversie optimalisatie en slim je data inzetten. Gemiddeld sturen we 1x p/maand een mail.