Testimonials

Fatboy

''DAYLEE ondersteunt Fatboy met het verbeteren van de inzet van Datatrics. Tijdens de eerste periode lag de focus voornamelijk op het goed implementeren van Datatrics en vervolgens op de inrichting van de campagnes en customer journey.

We hebben ervoor gekozen om met DAYLEE samen te werken omdat het contact soepel verliep. Er werd snel en pragmatisch meegedacht over het Datatrics account en de mogelijkheden. Deze combinatie van zowel de inhoud als de communicatie daaromheen, heeft ons doen besluiten te gaan samenwerken. 

De samenwerking verloopt goed. DAYLEE is goed bereikbaar en is snel met hulp bieden. Daarnaast denken ze ook breder mee over de mogelijkheden om Datatrics te implementeren over niet alleen e-mailmarketing maar ook de andere kanalen. Ze zijn flexibel qua opschalen met development of schakelen met onze eigen IT-partner.

Wat ook erg fijn is, is dat er bijna dagelijks rechtstreeks contact is tussen Datatrics en DAYLEE.'' 

Abby den Teuling - Customer Insights manager - Fatboy the original

Fletcher Hotels

''Het optimaliseren van de klantervaring is van grote waarde voor Fletcher Hotels. Dankzij DAYLEE kunnen wij op een veel efficiëntere manier te werk gaan met Datatrics. Het kleine team is zeer professioneel en leuk om mee te werken''.

Pauline Kaptein - Digital Director - Fletcher Hotels

Yumeko

"Het bieden van de beste ervaring op onze website is een continu proces, waarbij het voor ons belangrijk is dat onze bezoeker op een prettige manier door de website navigeert en relevante content gepresenteerd krijgt. Personalisatie speelt daarbij een grote rol. Middels Datatrics hebben wij beter kunnen inspelen op de behoeften van onze bezoekers. 

In het begin zijn wij zelf gestart met het implementeren en instellen van Datatrics. Al snel merkten wij dat de potentie van het softwarepakket niet volledig werd benut. Wij zijn toen op zoek gegaan naar een partner die ons hierbij kon ondersteunen. Dit werd uiteindelijk DAYLEE. Zij hebben naar onze configuratie gekeken en aangepast waar dat nodig was. Verder hebben zij onze touchpoints bekeken, aangepast en vele nieuwe variaties eraan toegevoegd.  

Op maandelijkse basis hebben wij een overleg hoe er de afgelopen maand is gepresteerd en welke werkzaamheden er op de roadmap staan. Maar daarnaast is DAYLEE ook dagelijkse te bereiken bij vragen of aanpassingen. Wij zijn dan ook heel tevreden met de samenwerking."

Alexander Jordaan - E-commerce manager - Yumeko

Diergaarde Blijdorp

''Samen met DAYLEE maken we de customer journey relevanter en persoonlijker over meerdere kanalen. We maken hierbij gebruik van Datatrics, een customer data platform. De relevante content is een extra stukje service naar de bezoeker wat tot nu toe leidde tot een verhoging van de conversie, een stijging van de gemiddelde betrokkenheid en extra omzet.''

Frederique Carlier - manager online Diergaarde Blijdorp

Strong Viking

''Het kunnen ontwerpen van een gepersonaliseerde ervaring voor onze bezoekers is van grote waarde voor Strong Viking. Met de grote diversiteit in zowel de doelgroep als aanbod helpt DAYLEE ons met het Datatrics customer data platform om deze persoonlijke klantervaring bij iedere bezoeker te creëren. Door de doelgroep directer en persoonlijker te kunnen bedienen realiseert Strong Viking een hogere klanttevredenheid en aanzienlijke groei in conversie.''

Bas Klunder - Marketing manager - Strong Viking obstacle runs