Onze support pakketten

Wij bieden verschillende support pakketten aan om jou te helpen met het effectief inzetten van het Datatrics of Raptor CDP. Hiermee haal je de volle potentie uit het platform. We helpen je om je klantdata slim in te zetten door personalisatie toe te passen in je online communicatie. Zowel voor bedrijven die al met het Datatrics of het Raptor CDP werken, als voor bedrijven die willen starten. 

Pakketten voor als je al Datatrics gebruikt

Maandelijkse support

Maandelijkse support waar al onze support in samen komt
 Met al je Datatrics vragen kun je bij ons terecht
Personaliseren volgens een vast proces
We bedenken en implementeren maandelijks nieuwe use-cases 
Maandelijks bespreken we samen met jou de resultaten 

Het voordeel? Samen met ons haal je de volle potentie uit het Datatrics CDP door volgens een vast maandelijks proces te werken. 

Meer informatie

Losse support

Los project in plaats van doorlopende support
Vaak ingezet bij te weinig tijd of te weinig technische kennis
Handig voor het bouwen van embedded recommendations
Uitdenken en implementeren van één use-case
Onze jarenlange Datatrics kennis gebruikt voor 1 los onderdeel

Het verschil met maandelijkse support is dat we je eenmalig met een klein of los onderdeel van het Datatrics CDP helpen. 
 

Meer informatie
Deze klanten zetten onze Datatrics support al in:

Pakket voor als je wil starten met Datatrics

Datatrics implemenatie pakket

Wil je starten met Datatrics en kun je wel wat hulp gebruiken? Dan is dit implemenatie pakket ideaal voor jou. We ontzorgen je door de technische implementatie te doen. Wij koppelen alle externe kanalen, zorgen ervoor dat de productfeed goed binnenkomt en checken of conversies goed worden gemeten. Dat de driehoek profielen, producten en conversies goed staat is van essentieel belang om het Datatrics CDP optimaal in te zetten.

We werken daarnaast samen met jou een personalisatie strategie uiit tijdens een strategische sessie van 2,5 uur en richten de customer journeys en campagnes voor je in.

Inclusief 3 maanden support

Daarnaast doen we het management van het platform voor je gedurende 3 maanden. Waarom 3 maanden? Omdat Datatrics wel wat tijd nodig heeft om data te verzamelen en de algoritmes aan het werk te zetten. Ook hebben we dan de tijd om de resultaten goed te monitoren en te optimaliseren.

Tijdens deze 3 maanden nemen wij je mee in ons proces en dragen wij kennis aan jou en je team over zodat je zelf ook beter wordt in het werken met Datatrics. Na die drie maanden kun je óf zelf aan de slag of je kunt gebruik maken van onze maandelijkse support. 

Dit wil ik

Ervaringen van onze klanten

Neem contact met ons op

Maak je al gebruik van Datatrics en ben je benieuwd naar onze verschillende pakketten of losse support? Of wil je starten met Datatrics en ben je benieuwd hoe wij je hierbij kunnen helpen?

Eén van onze experts neemt binnen een werkdag contact met je op.
We helpen je graag met al je vragen over onze pakketten en losse support.