Van bezoekers boekers maken met online personalisatie

Wij streven ernaar om iedere websitebezoeker een persoonlijke en relevante ervaring te bieden op e-commerce-, leisure- en travel websites. Dit realiseren wij door online personalisatie toe te passen met behulp van Datatrics. Een data-gedreven methode om de conversie en klantloyaliteit te verhogen. 

  • 100% focus op online personalisatie
  • Conversie optimalisatie (CRO)
  • Datatrics partner

Haal meer uit je data

Een gepersonaliseerde customer journey wordt gedreven door data. Je beschikt vaak over meer data dan je in eerste instantie denkt. Het probleem is dat deze data vaak verspreid staat over diverse platformen, tools en kanalen. Denk aan: Google, Facebook, een mailtool, een CRM systeem, webshopsoftware, etc.

Wij koppelen deze bronnen aan elkaar met een Data Management Platform en zorgen dat alle data beschikbaar is op dezelfde plek. Hierdoor halen wij meer uit jouw data, want zonder de juiste data vaart niemand wel.

Slimme doelgroepen

Alle data op één plek maakt het voor ons mogelijk waardevolle doelgroepen samen te stellen. Een handig hulpmiddel dat ons hierbij helpt is het relatiegrid. Aan de hand van het relatiegrid maken wij doelgroepen waarin je kunt zien wie je loyale klanten zijn. Welke profielen er in de komende tijd afhaken, en personen die een hoog potentieel laten zien. Zo kun je op elke doelgroep je uiting aanpassen. In je e-mail campagnes, op de website maar ook in je advertising. Want dat is het doel van gepersonaliseerde marketing.

Het juiste bericht op het juiste tijdstip naar de juiste persoon.

AI gedreven customer journeys

In de ultieme online shopervaring hoeft je bezoeker nergens over na te denken. Je bezoeker bekijkt een aanbevolen product, overweegt alternatieven, twijfelt even wat het juiste product is en krijgt vervolgens een melding in beeld dat retourneren gratis is. Voordat hij het beseft zit het product in het winkelwagentje. Zo simpel kan het zijn! Toch?

AI gedreven customer journey’s zorgen voor een naadloze shopervaring. Het klik- en surfgedrag wordt omgezet in interesses en zo is het mogelijk om de juiste producten op het juiste moment te laten zien. Maar ook om de bezoeker met persuasion technieken te overtuigen.

Ontdek de kracht van Datatrics + de kennis van DAYLEE om je conversie te verhogen met online personalisatie.

Wij werken o.a. voor
Datatrics partner

Benieuwd hoe wij Datatrics inzetten?

Benieuwd hoe we jouw website/webshop persoonlijker en relevanter kunnen maken met behulp van Datatrics? Ontdek meer over de mogelijkheden van het Datatrics platform of lees meer over hoe wij het platform inzetten als Datatrics partner.

Lees onze Datatrics partner pagina