De klantervaring verbeteren met personalisatie

Personaliseren, de online klantervaring verbeteren, de volle potentie van je (klant)data benutten, werken met een CDP? Heb je hier niet genoeg kennis van? Of te weinig tijd?

Lees dan verder….

Dit is namelijk precies waar we ons dagelijks (daylee 😉) mee bezig houden.

  • 100% focus op online personalisatie
  • Zet je klantdata en first party data slim in 
  • Datatrics - CDP support
  • Raptor Services - CDP support
  • Squeezely - CDP support

Jou helpen met personaliseren
en je (klant)data slim inzetten

Wij focussen ons voor 100% op online personalisatie. Dit doen we door het slim inzetten van (klant) data met behulp van een Customer Data Platform (CDP). Wij bieden Datatrics CDP en Raptor support aan. Zo helpen wij jou om de online klantervaring en hiermee de online resultaten te verbeteren.

Wij kunnen je op 2 manieren helpen om meer uit je CDP en klantdata te halen.
Met onze losse eenmalige support of met onze maandelijkse support. Heb je hulp nodig bij één onderdeel? Dan is onze losse eenmalige support geschikt voor jou. Wil je de volle potentie van het Datatrics CDP of het Raptor CDP benutten en heb je hulp nodig bij meerdere use-cases dan is onze maandelijkse support geschikt voor jou. 

Met dit als doel

Online personalisatie en je klantdata slim inzetten

Communiceer relevanter en persoonlijker met je bezoekers en klanten

Wij helpen jou om persoonlijker en relevanter te communiceren met je online bezoekers en klanten. Hierbij maken we bewust onderscheid tussen bezoekers en klanten. Want bezoekers (die nog niks gekocht hebben) krijgen automatisch andere content te zien dan klanten. Zowel op de website, als in e-mail als in online ads. Dit doen we door personalisatie toe te passen. Hierdoor ontstaat een betere online ervaring voor de bezoeker en klant. Dit resulteert in betere online resultaten. 

Personalisatie van de website, e-mail en ads

Met behulp van een CDP kun je over meerdere kanalen personaliseren. Vaak zien we dat online marketeers door gebrek aan kennis en tijd blijven hangen bij het beperkt personaliseren van de website / webshop. Dit is zonde wanneer je met een CDP aan de slag gaat. De kracht zit hem met name in het personaliseren over meerdere kanalen en vooral de combinatie opzoeken in de vorm van journeys / hybride camapgnes. Dan pas ben je echt aan het personaliseren. 

Deze merken helpen we met personaliseren

Met onze personalisatie support
helpen wij onze klanten met:

De voordelen van werken met DAYLEE op een rij

We doen personalisatie er 'niet bij'

Voor veel andere online marketingbureaus is personalisatie één van de vele onderdelen die ze aanbieden. Niet voor ons. Het is onze specialisatie.

Jarenlange ervaring met personalisatie en werken met een CDP

Inmiddels werken we al meer dan 5 jaar met het Datatrics CDP. Daardoor kennen we het platform goed. Van binnen en van buiten. 

Keuze uit verschillende pakketten

Op basis van je wensen en situatie bepalen we samen welk supportpakket het beste bij je past. 

Werken met een klein en gespecialiseerd team

Daardoor bieden we je een vast contactpersoon met persoonlijke en snelle support. We delen onze kennis zodat je zelf ook beter wordt in personaliseren. 

Case: Strong Viking

Strong Viking organiseert obstacle runs variërend tussen de 4 en 60km. Door de grote diversiteit aan evenementen zijn er ook grote verschillen in de bezoekers van de website. Door verschillende databronnen te koppelen hebben we uiteindelijk verschillende customer journeys in kunnen richten om zo persoonlijk en relevant met elk type runner te kunnen communiceren.  

Lees meer over deze case
Conversiestijging +12%
Extra omzet +11%

Schrijf je nu in!