Jouw data slim inzetten voor een gepersonaliseerde klantreis

Wij streven ernaar om jouw websitebezoekers een persoonlijke en relevante online ervaring te bieden. Dit realiseren wij door online personalisatie toe te passen met behulp van Datatrics. Een data-gedreven methode om je online resultaten te verhogen, waaronder de conversie en klantloyaliteit. 

  • 100% focus op online personalisatie
  • Verhoog je online resultaten en rendement
  • Wij zijn Datatrics Gold partner

Wij helpen jou:
om je online resultaten te verbeteren. Dit doen we door online personalisatie toe te passen.

Maar waarom zou je dit als e-commerce- of marketing manager willen? En wat zijn de voordelen hiervan? En waarom zou DAYLEE je hierbij moeten helpen? Dat lees je hieronder. 

Slimmer je data inzetten en meer inzicht krijgen

Door je belangrijkste databronnen te koppelen met behulp van Datatrics kun je 360 graden klantprofielen opbouwen. Hierdoor krijg je meer inzicht in wie je bezoekers en klanten zijn. Wij helpen jou om de juiste bronnen te selecteren, te koppelen en meer inzichten te halen uit je data.

Persoonlijker en relevanter te communiceren

Doordat je beter begrijpt wie je bezoekers en klanten zijn vanuit je data, ben je in staat om ze persoonlijker en relevanter aan te spreken. Dit heeft als voordeel dat de klantervaring en je online resultaten zullen verbeteren. 

Meer uit Datatrics te halen en je online resultaten te verbeteren

Wij helpen je met het uitdenken en inrichten van customer journeys, campagnes en het management van Datatrics om zo meer uit het platform te halen. Want bij gebrek aan kennis of tijd mis je snel alle mogelijkheden. 

Doormiddel van kunstmatige intelligentie de juiste content te serveren

Zoveel verschillende bezoekers en klanten. Zoveel verschillende content. Met behulp van kunstmatige intelligentie zorg je ervoor dat de juiste content op het juiste moment via het juiste kanaal aan de juiste klant wordt getoond. 

Communiceer relevanter en persoonlijker met je bezoekers en klanten

Wij helpen jou om persoonlijker en relevanter te communiceren met je online bezoekers en klanten. Hierbij maken we bewust onderscheid tussen bezoekers en klanten. Want bezoekers (die nog niks gekocht hebben) krijgen automatisch andere content te zien dan klanten. Zowel op de website, als in e-mail als in online ads. Dit doen we door personalisatie toe te passen. Hierdoor ontstaat een betere online ervaring voor de bezoeker en klant. Dit resulteert in betere resultaten zoals een hogere conversie, hogere klanttevredenheid en daardoor een hogere klantloyaliteit. 

Hoe we dat doen? 
Door eerst te starten met het koppelen van verschillende databronnen. Data is de brandstof om goed te kunnen personaliseren. Vervolgens bouwen we 360 graden profielen op. Door de gekoppelde databronnen gaat dit sneller en beter dan met losse databronnen. De 360 graden profielen zetten we slim in voor online personalisatie met behulp van Datatrics.

Boost je conversie door relevantie

Met behulp van Datatrics weten we op welk punt in de customer journey een bezoeker zit. Afhankelijk van deze fase passen we de gepersonaliseerde content automatisch aan. Zo hebben bezoekers die een website voor de eerst bezoeken, en in de orientatiefase zitten, hele andere vragen en wellicht twijfels dan een bezoeker die al eerder op je website is geweest. Deze terugkerende bezoeker zit in de vergelijkingsfase of beslissingsfase. Doordat Datatrics dit weet zal er meer conversiegerichte content getoond worden in plaats van content die eerst de twijfels bij de bezoeker wegneemt. 

De voordelen van personalisatie op een rij

 Help je klanten beter met behulp van personalisatie zodat de klantervaring verbetert.
Verhoog je klantloyaliteit door de goede klantervaring.
Verhoog je conversie door relevanter en persoonlijker te communiceren.
Krijg meer inzicht in je verschillende bezoekers en klanten met behulp van een customer data platform.
Focus je op bezoekers en klanten met de hoogste engagement en potentie. 
 

Samenwerken met DAYLEE

Natuurlijk kun je zelf uit gaan zoeken hoe Datatrics werkt, maar dit zal je de nodige tijd kosten en je zult de nodige fouten gaan maken. Dat is niet erg maar je moet het wel willen. Heb je niet de juiste mensen in je team zitten of wil je sneller resultaat zien en niet alles zelf uit moeten vinden, dan kun wij je als Datatrics Gold partner daarbij helpen. 

DAYLEE is Datatrics Gold partner
We focussen ons 100% op het inzetten van Datatrics en zijn 1 van de 5 Datatrics Gold partners in Nederland. Dit doen we bewust omdat Datatrics zelf geen consultancy aanbiedt. Op dit moment zijn we één van de weinige bureaus in Nederland die zich volledig focust op online personalisatie met behulp van Datatrics. Voor ons is het niet een service die we erbij doen. Het is onze enige service. Hierdoor kennen we het Datatrics platform goed en zijn we in staat om de juiste boodschap op het juiste moment aan de juiste klant via het juiste kanaal te laten zien. 

De voordelen van werken met DAYLEE op een rij:

 Wij doen personalisatie er 'niet bij' zoals veel andere online bureaus. Het is onze specialisatie. 
We werken al jaren met Datatrics en bieden jou support vanuit een klein persoonlijk team.
We werken niet met lange contracten en zijn maandelijks opzegbaar. 
We helpen jou om meer uit Datatrics te halen en daarmee betere online resultaten. 
We bieden verschillende pakketten aan om met ons samen te werken. Jij bepaalt welk pakket het beste bij je past. 

Bekijk de pakketten

Wij helpen onze klanten met:

Datatrics partner

Wil jij ook je online resultaten verbeteren?

Door persoonlijker en relevanter te communiceren met behulp van het Datatrics platform kunnen wij je hierbij helpen. Ontdek meer over de mogelijkheden van het Datatrics platform of lees meer over hoe wij het platform inzetten als Datatrics partner.

Ontdek wat we voor jou kunnen betekenen
Wij werken o.a. voor

Personalisatie tips & tricks ontvangen?

Wij zijn dagelijks bezig met het verbeteren van de online klantervaring door middel van personalisatie met Datatrics. De kennis die we hierbij opdoen delen we graag met je. Zoals bijvoorbeeld inzichten, tips & tricks, best practices en gratis downloads. Allemaal op het gebied van personalisatieconversie optimalisatie en slim je data inzetten. Gemiddeld sturen we 1x p/maand een mail.