Webwinkelvakdagen 2022

Op deze pagina vind je een overzicht van de support die we je kunnen bieden. 

Hoe we je verder kunnen helpen:

  • 1. Gratis scan van je Datatrics account 
  • 2. Losse embedded content support
  • 3. Maandelijkse Datatrics CDP support met verschillende pakketten
  • 4. Data Discovery Call (als je nog niet met Datatrics werkt)

1. Gratis scan van je Datatrics account

Je werkt al een tijdje met Datatrics. Door gebrek aan tijd en kennis twijfel je of je wel de volle potentie uit Datatrics haalt. Ook twijfel je aan de inrichting. Zijn de bedachte journeys wel logisch opgebouwd? Staat de targeting van de touchpoints wel goed ingesteld? En komt de data wel goed binnen in de audiences?

Wil je antwoord op dit soort vragen? Vraag dan een gratis scan aan van je Datatrics account. Wij gaan op verschillende onderdelen je account beoordelen en komen met tips, ideeën en next steps waar je direct mee aan de slag kunt gaan. 

Meer informatie over de gratis scan
  • Datatrics gebruiker
  • Embedded content
  • Losse support

2. Embedded content support

Om embedded content toe te kunnen voegen aan je webshop / website heb je wel wat kennis nodig van HTML, CSS en Javascript. Veel online marketeers hebben dit niet en vinden het daarom lastig om dit soort embedded content toe te voegen. Met onze 'Embedded content support' kunnen wij je hierbij helpen. Volledig in de huisstijl van je webshop integreren wij content met behulp van Datatrics in je webshop. We geven je er ook een advies bij hoe je het beste de targeting in kunt richten. 

Meer informatie over embedded content support
  • Nog geen Datatrics gebruiker
  • OriĆ«ntatie fase
  • CDP

3. Data Discovery Call

Je bent aan het oriënteren naar een Customer Data Platform. Maar je hebt nog veel vragen. Welke databronnen kan ik koppelen? Welke zero- en first party data heb ik al en welke mist er? Hoe wordt de data in een CDP verwerkt en hoe werkt personalisatie? Wanneer is een CDP rendabel? Kortom teveel vragen om tijdens een bezoek aan de Webwinkelvakdagen beantwoord te krijgen. 

Wil je antwoord op dit soort vragen en ook een kijkje onder de motorkap van Datatrics? Vraag dan een Data Discovery Call aan door een mailtje te sturen naar reinold@daylee.nl. In een uur tijd gaan we tijdens een videocall jouw situatie bespreken en vragen beantwoorden. 

  • Maandelijkse sprints
  • Volle potentie benutten
  • Kennisoverdracht

4. Datatrics CDP support

Je werkt al enige tijd met Datatrics maar haalt er niet de volle potentie uit. De wil is er wel maar je hebt niet genoeg tijd, kennis en een goed proces om Datatrics goed in te kunnen zetten. Juist voor dit soort Datatrics gebruikers bieden we onze Datatrics CDP support aan. We bieden verschillende soorten pakketten aan om jou te helpen met het succesvol inzetten van (klant) data en het Datatrics CDP. Heb je nu 'data gedoe' en wil je graag 'data gedrevenheid'? 

Bekijk onze pakketten
Deze merken helpen we al met personaliseren

Schrijf je nu in!