Datatrics partner

Van oriënteren naar bestellen

DAYLEE helpt bedrijven hun conversie te verhogen door online relevanter te communiceren. Dit doen we door data slim in te zetten door het koppelen van verschillende databronnen. Hierdoor kunnen we beter segmenteren en de klant persoonlijker aanspreken over verschillende kanalen zoals op de website, in online ads en e-mail. Door personalisatie toe te passen in customer journeys en campagnes verhogen we de conversie en het gemiddeld besteed bedrag.

Van oriënteren naar bestellen

Data Management Platform

Datatrics

Een belangrijk onderdeel van onze dienstverlening is het slim toepassen van data. Veel bedrijven beschikken over veel data maar benutten deze niet optimaal doordat de databronnen verspreidt zijn over verschillende afdelingen en meerdere tools die niet met elkaar communiceren. Dit is zonde waardoor veel data 'verloren' gaat.

 

Door data gedreven aan de slag te gaan en door met een data management platform (Datatrics) te werken koppelen we verschillende interne- en externe databronnen aan elkaar. Dit zorgt voor een 360 graden profiel en hierdoor zijn we in staat om relevanter te communiceren doormiddel van dynamische content op jouw website, in de e-mails en digitale marketing campagnes. Dit zorgt in veel gevallen voor een mooie conversiestijging. 

 

Als Datatrics partner ondersteunen wij op verschillende manieren onze klanten. Denk hierbij aan de implementatie van het platform, het uitdenken en inrichten van customer journeys / candidate journeys en het maandelijkse management.  

Identificeer de koopfase en het klanttype

Customer journeys

Na het koppelen van de databronnen gaan we aan de slag met het slim inzetten van de data door het inrichten van customer journeys. We houden hierbij rekening met wat voor type klant we te maken hebben. Is het bijvoorbeeld een loyale klant, een impulsieve koper, een prijsbewuste koper of misschien juist een hele doelgerichte koper. Maar ook of het een bestaande klant is of een nieuwe bezoeker en de koopfase waarin die klant of bezoeker zich begeeft. Allemaal factoren die van invloed zijn op de dynamische content die iemand te zien krijgt. Door te werken met customer journeys en met behulp van Datatrics kunnen we de meest relevante content op het juiste moment aan de juiste klant laten zien. 

Voor wie interessant?

Met onze services, met als doel de conversie te verhogen, richten we ons voornamelijk op B2C bedrijven die al de nodige online conversies per maand realiseren (minimaal 500) maar hun conversie en klantloyaliteit willen verhogen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan:

 

  • Webshops - groeiende webshops die meer bezoekers om willen zetten in klanen
  • Event websites - event organisatoren die online tickets verkopen
  • Pretparken - die online tickets verkopen
  • Vakantieparken - waar je online kunt boeken
  • Travel websites - waar je online een vakantie of uitje kunt boeken

 

Bedrijven die al met Datatrics werken
Werk je al met Datatrics maar heb je het gevoel dat je niet de volle potentie uit het platform haalt? Bijvoorbeeld door gebrek aan tijd of kennis. Informeer naar de mogelijkheden hoe we jouw kunnen helpen. We starten altijd met een trialfase van 3 maanden. In deze 3 maanden doen wij het management en leren wij je de mogelijkheden van het platform en onze manier van werken. 

Wij werken o.a. voor