Heb je meer data-gedoe dan data-gedrevenheid?
Als Datatrics Gold Partner zorgen we dat je elke druppel potentie uit Datatrics haalt. Want we kunnen gerust stellen: op dit moment lukt het je niet om het platform volledig te benutten, of je weet niet hoe je verder kunt komen.
Je mist de technische kennis of tijd om zelf Datatrics goed in te zetten.
Zonde. Voor jou, maar vooral voor je bezoekers en klanten.
Want als je Datatrics wél goed inzet, geef je je rondkijkende bezoekers gepersonaliseerde content, campagnes en funnels waardoor ze veranderen in kopende en terugkerende klanten.

Hoe we je kunnen helpen?
Met behulp van onze Datatrics support krijg je wel grip op je data en ga je wel de volle potentie van het Datatrics platform benutten. We kunnen je op 2 manieren helpen. Namelijk met maandelijkse support waarbij we volgens een vast proces aan de slag gaan met alle onderdelen van het Datatrics CDP. Of we helpen je met een los apart onderdeel in de vorm van een project met onze losse support.
Onze Datatrics support zorgt voor:
Het actiematig inzetten van je klantdata
Meer inzicht in je klantdata
Een persoonlijke en relevante klantervaring
Stijging in conversiepercentage, omzet en ROAS
Hogere retentie en meer loyale klanten

Personaliseren is geen los onderdeel van je marketing, het is de fundering
Het grote voordeel van Datatrics is dat er zo veel mogelijkheden zijn. En dat is ook meteen de grootste uitdaging.
Je kunt de tool inzetten om je bedrijf datagedreven te maken, maar de vraag is vooral: “hoe doen we dat, en hoe benutten we alles wat Datatrics voor ons kan doen?”
Het antwoord vond je niet bij full service agencies of in-house marketeers. Die zijn generalist, geen specialist. Ook mis je de tijd en focus om überhaupt constant met een CDP bezig te zijn.
En Datatrics zelf? Die focust zich op het doorontwikkelen van het platform – niet op het uitdenken van use-cases en het verzorgen van workshops.
Frustrerend, want de moderne websitebezoeker eist gepersonaliseerde content die speciaal op hun klantprofiel is afgestemd.
Is de klantreis niet gepersonaliseerd?
Dan schiet je met hagel, niet met scherp. Tot grote spijt van je bezoekers, leads en klanten.
En dat betekent het mislopen van targets, omzet en de unieke kans om je bezoekers de best mogelijke ervaring te geven.
Datatrics vraagt om meer dan alleen aanzetten
Als een van de eerste Gold Partners kent Datatrics geen geheimen voor ons.
En ondanks dat we diep de inhoud in duiken, blijft de communicatie tussen jou en ons soepel en duidelijk.
Daarbij werken we samen op strategisch, tactisch en operationeel niveau – ook als je al een marketingbureau hebt, voor bijvoorbeeld SEA-campagnes.
Zo ben je in één klap af van je data-onzekerheid, en weet je zeker dat je alles uit Datatrics haalt
En daarnaast:
wordt je marketingteam datagedreven
verschuift de focus van alleen acquisitie ook naar conversie en retentie
komt er first party data beschikbaar die je voor elk marketingkanaal kunt (her)gebruiken
krijg je datagedreven-campagnes, op basis van 360°-klantprofielen
nemen we je customer lifetime value onder de loep, om te kijken waar we het meeste rendement kunnen behalen
Wat je nodig hebt is een partner die
Datatrics volledig blijft benutten
Een partij die aan je zijde staat voor al je vragen over personalisatie, kennisoverdracht, vlotte communicatie en resultaten.
Denken verder dan alleen Datatrics
A-resultaten voor A-merken behaald
1 van de enkele Gold Partners in Nederland
Krijg je eigen Datatrics-expert aangewezen
Keuze uit losse eenmalige support of maandelijkse support

De eerste stap is de gratis scan
Wanneer je deze vrijblijvende analyse aanvraagt, plannen we een gesprek in om elkaar te leren kennen. Daarna voeren we de uitgebreide scan (duurt 4 tot 6 uur) uit, waarbij we kijken naar:
je personalisatiestrategie
je klantprofielen en productfeed
gekoppelde interne en externe kanalen
quick wins die je direct kunt implementeren
de customer journey, campagnes en touchpoints
Dit rapporteren we aan je tijdens een follow-up – ook 100% vrijblijvend.
Zet je vandaag je eerste stappen naar datagedrevenheid?

Pas jij al personalisatie toe in je online marketing?
Marketing is veranderd. Consumenten willen niet overrompeld worden met allerlei berichten, maar alleen zien waar zij interesse in hebben.
Krijgen ze dat niet? Dan lopen ze weg.
Door het slim inzetten van first party data personaliseren wij de klantervaring op elk vlak. Dit hebben wij al voor geweldige bedrijven gedaan.
In 6 stappen naar Datatrics-succes
Het is tijd om te doen waar je Datatrics voor gekozen hebt
En wij helpen je om het te bereiken, zodat je niet langer:
Omzet, retentie en loyaliteit verliest
Tijd en energie verspilt aan het niet benutten van Datatrics
Bezoekers en klanten teleurstelt met ongepersonaliseerde content, campagnes en klantreizen

Vraag vandaag nog je gratis scan aan
Geheel vrijblijvend, zonder kosten.
Na de scan krijg je een stappenplan om Datatrics voor jou te laten werken.
Ben je klaar voor een goed ingericht Datatrics-account?

Losse support
Wij bieden verschillende losse support pakketten aan. Wil je geholpen worden met een klein onderdeel van het Datatrics CDP dan is losse support interessant voor jou. Door onze jarenlange ervaring kennen we Datatrics goed en daarom kunnen we je met al je vraagstukken met betrekking tot Datatrics helpen. Denk hierbij onder andere aan:
Black Friday + Datatrics support
Embedded content support
Implementatie & integratie audit
