Seminar: Haal meer uit je data met het Datatrics CDP

Tijd: 9.30 uur - 12.00 uur 

In dit gratis seminar, georganiseerd door Datatrics + DAYLEE in Harderwijk, leren wij jou om meer uit je eigen (first party) data te halen met behulp van het Datatrics CDP.  

  • Praktische use-cases en best-practices 
  • Hoe houd je controle over personalisatie - zo voorkom je een blackbox gevoel
  • Inclusief workshop: hoe formuleer je goede use-cases
  • Interessant voor Datatrics gebruikers en oriënterende bedrijven die aan de slag willen met een CDP. 
Aanmelden

Eigen (first party) data inzetten voor personalisatie

Zet je eigen data in om persoonlijk en relevant te communiceren en voorkom het blackbox gevoel

  • Wil jij meer uit je eigen first party data halen met behulp van een CDP maar weet je niet hoe? 
  • Ben je enthousiast begonnen met Datatrics en op zoek naar tips en tricks om nog meer uit het platform te halen?
  • Wil je leren hoe je als marketeer kunt samenwerken met de algoritmes binnen het Datatrics CDP?

Heb je één of meerdere vragen met JA beantwoordt? Dan is dit seminar interessant voor jou. Wij leren je hoe je door middel van het Datatrics CDP meer uit je eigen data kunt halen door online personalisatie in te zetten. Op je website maar ook in e-mail en online ads. 

Voorkom een blackbox gevoel

Regelmatig horen we dat marketeers het lastig vinden om voor te stellen hoe de daadwerkelijke personalisatie eruit komt te zien en hoe deze tot stand komt. Welke content wordt er getoond en hoe wordt dit bepaald? Met als gevolg dat er een black box gevoel ontstaat.

Werk samen met de algoritmes
Vaak worden er algoritmes gebruikt die de daadwerkelijke keuze maken welke content er wordt getoond. Maar dit hoeft niet altijd. Je kunt dit als marketeer op verschillende manieren sturen. Tijdens dit seminar leren wij je hoe je dit doet. 

Aan de hand van praktische voorbeelden laten we je zien hoe dit werkt. Hierdoor heb je meer controle over de personalisaties en werk je als het ware samen met de algortimes. In plaats van alles te laten bepalen door de algoritmes zelf. 

 
Best-practices voor E-commerce, travel en leisure

Het seminar wordt georganiseerd door DAYLEE & Datatrics. Aan de hand van best practices en use cases van verschillende klanten zoals bijvoorbeeld Fatboy, Kampeerwereld, Fletcher Hotels en Estivant vakanties laten we zien hoe we first party data inzetten met behulp van het Datatrics CDP. Na afloop van het seminar ga je naar huis met nieuwe inspiratie waar jezelf ook mee aan de slag kunt. 


Tijdens dit seminar leer je:

  • Hoe je first party data in kunt zetten in personalisatie (website, e-mail en online ads)
  • Praktische use-cases waar jezelf ook mee aan de slag kunt
  • Hoe je controle krijgt over personalisatie en zo een blackbox gevoel voorkomt
  • Hoe je samen kunt werken met de algoritmes van het Datatrics CDP
  • Hoe je goede use-cases kunt bedenken en prioriteren (workshop)


Waar & Wanneer?
Datum: donderdag 30 september 2021
Tijd: 09:30 - 12:00
Locatie: kantoor DAYLEE - Deventerweg 2A, Harderwijk (California Harderwijk)


Programma
09:15 – Inloop
09:30 – Deel 1: eigen data inzetten, blackbox gevoel, best practices
10:45 – Koffiepauze
11:00 – Deel 2: interactieve workshop - formuleer goede use-cases
12:00 – Lunch 
12.30 – Einde 

Voor wie interessant?
Dit seminar is interessant voor:

  • online marketing managers / CMO's
  • e-commerce managers
  • digital marketeers

Je bent hierbij werkzaam binnen e-commerce, travel of leisure met een serieuze webshop / website en behaald hier al de nodige conversies mee (> 500 conversies per maand). Je werkt al met Datatrics of bent aan het oriënteren naar een CDP, om zo meer uit je eigen data te kunnen halen en met personalisatie aan de slag te gaan. De focus tijdens dit seminar zal vooral liggen op B2C bedrijven qua voorbeelden van cases. 


Goed om te weten

  • Het seminar is volledig gratis
  • We willen het seminar niet te groot maken. Rond de 30-35 deelnemers, vol = vol
  • Gezien het beperkte aantal plaatsen kan het zijn dat we moeten gaan selecteren.
  • Wil je een collega meenemen? Geef dit dan in onderstaand formulier aan. Max. 2 personen per bedrijf omdat het aantal plaatsen beperkt is.
  • Wij houden ons aan de op dat moment geldende Corona maatregelen. 

 

Aanmelden kan t/m dinsdag 28 september. Dit kan via onderstaand formulier

 

Gebruik je Datatrics al?*
 
 

California Harderwijk

Het seminar wordt gehouden in 'California creatieve industrie' in Harderwijk. Een creatieve industriële omgeving in een oude fabriek waar vroeger California soep was gevestigd. Na een grondige verbouwing is het een inspirerend bedrijfsverzamelgebouw geworden. We laten je graag kennis maken met deze creatieve omgeving. 

👋🏻 Hi, wij zijn personalisatie specialisten

Data en marketing, daar draait het om bij DAYLEE. Wij zijn online marketeers die blij worden van data, personalisatie en marketing automation. Wij zijn net even anders dan andere online bureaus.

We zijn namelijk geen breed online marketing bureau, maar gespecialiseerd in personalisatie met behulp van data.

Dit doen we bewust want wij geloven in specialisatie en focus om dagelijks (daylee 😉) beter te worden en zo het beste resultaat voor jou te behalen. 

Voor het personaliseren van de online communicatie van onze klanten gebruiken we het Datatrics CDP. We zijn 1 van de 5 Datatrics Gold Partners in Nederland. 

Meer over ons
Wij werken o.a. voor

Schrijf je nu in!