Klanten beoordelen ons met een 8,55 /10
menu

Testimonials

SnowWorld

"We hebben in korte tijd al veel resultaten geboekt. En dan staan we nog maar aan het begin van alles wat er mogelijk is. 

Ik werk samen met DAYLEE volgens een proces van maandelijkse sprints waar steeds meer collega’s intern bij worden betrokken. We bedenken samen toffe use-cases waarbij we meestal moeten gaan kijken wat er allemaal haalbaar is. Jurre fixt dit eigenlijk bijna altijd wel. Ook shout out naar Bas uiteraard! Als dat niet direct lukt, komt hij met een alternatief. Een top samenwerking.

Datatrics wordt het centrale punt van alle marketingactiviteiten binnen SnowWorld. Want de klantdata die we verzamelen via Datatrics is ook relevant voor marketingcampagnes op Facebook en Google Ads. Het leukste aan mijn rol bij SnowWorld is dat ik dit allemaal mag optuigen. En dat gaat in een serieus tempo met DAYLEE samen."

Yuri van den Kieboom - Personalisatie marketeer - SnowWorld

Boekenvoordeel

"Wij werken met veel plezier samen met het team specialisten van DAYLEE. Ze denken actief mee voor nieuwe toepassingen en hoe we Datatrics optimaal kunnen blijven inzetten. DAYLEE werkt zelfsturend en de lijntjes zijn kort waardoor we fijn worden ontzorgd." 

Max Elshof (online marketeer) & Eric Hendriks (marketing manager) - Boekenvoordeel

Fatboy

''DAYLEE ondersteunt Fatboy met het verbeteren van de inzet van Datatrics. Tijdens de eerste periode lag de focus voornamelijk op het goed implementeren van Datatrics en vervolgens op de inrichting van de campagnes en customer journey.

We hebben ervoor gekozen om met DAYLEE samen te werken omdat het contact soepel verliep. Er werd snel en pragmatisch meegedacht over het Datatrics account en de mogelijkheden. Deze combinatie van zowel de inhoud als de communicatie daaromheen, heeft ons doen besluiten te gaan samenwerken. 

De samenwerking verloopt goed. DAYLEE is goed bereikbaar en is snel met hulp bieden. Daarnaast denken ze ook breder mee over de mogelijkheden om Datatrics te implementeren over niet alleen e-mailmarketing maar ook de andere kanalen. Ze zijn flexibel qua opschalen met development of schakelen met onze eigen IT-partner.

Wat ook erg fijn is, is dat er bijna dagelijks rechtstreeks contact is tussen Datatrics en DAYLEE.''

Abby den Teuling - CRM marketeer / E-mail marketeer - Fatboy the original

Fletcher Hotels

''Het optimaliseren van de klantervaring is van grote waarde voor Fletcher Hotels. Dankzij DAYLEE kunnen wij op een veel efficiëntere manier te werk gaan met Datatrics. Het kleine team is zeer professioneel en leuk om mee te werken''.

Pauline Kaptein - Digital Director - Fletcher Hotels

Fletcher Hotels

“We hadden een softwareprogramma Datatrics aangeschaft om bezoekers van onze websites te personaliseren om zo de omzet te verhogen. De werking bleek minder makkelijk dan gedacht en was te technisch voor de kennis die wij in huis hebben.

DAYLEE heeft wel ervaring met het product en heeft ons met trainingen geholpen bij de implementatie en de start, gevolgd door het strategische plan voor de toekomst. Het voelt bij DAYLEE als samen zoeken en toewerken naar de oplossing. We zien nu dat de websites met voor iedere persoon unieke producten meer geld oplevert dan de standaard websites.”

Ricardo van der Putten - CRO manager - Fletcher Hotels

Yumeko

"Het bieden van de beste ervaring op onze website is een continu proces, waarbij het voor ons belangrijk is dat onze bezoeker op een prettige manier door de website navigeert en relevante content gepresenteerd krijgt. Personalisatie speelt daarbij een grote rol. Middels Datatrics hebben wij beter kunnen inspelen op de behoeften van onze bezoekers. 

In het begin zijn wij zelf gestart met het implementeren en instellen van Datatrics. Al snel merkten wij dat de potentie van het softwarepakket niet volledig werd benut. Wij zijn toen op zoek gegaan naar een partner die ons hierbij kon ondersteunen. Dit werd uiteindelijk DAYLEE. Zij hebben naar onze configuratie gekeken en aangepast waar dat nodig was. Verder hebben zij onze touchpoints bekeken, aangepast en vele nieuwe variaties eraan toegevoegd.  

Op maandelijkse basis hebben wij een overleg hoe er de afgelopen maand is gepresteerd en welke werkzaamheden er op de roadmap staan. Maar daarnaast is DAYLEE ook dagelijkse te bereiken bij vragen of aanpassingen. Wij zijn dan ook heel tevreden met de samenwerking."

Alexander Jordaan - E-commerce manager - Yumeko

Diergaarde Blijdorp

''Samen met DAYLEE maken we de customer journey relevanter en persoonlijker over meerdere kanalen. We maken hierbij gebruik van Datatrics, een customer data platform. De relevante content is een extra stukje service naar de bezoeker wat tot nu toe leidde tot een verhoging van de conversie, een stijging van de gemiddelde betrokkenheid en extra omzet.''

Frederique Carlier - manager online Diergaarde Blijdorp

Strong Viking

''Het kunnen ontwerpen van een gepersonaliseerde ervaring voor onze bezoekers is van grote waarde voor Strong Viking. Met de grote diversiteit in zowel de doelgroep als aanbod helpt DAYLEE ons met het Datatrics customer data platform om deze persoonlijke klantervaring bij iedere bezoeker te creëren. Door de doelgroep directer en persoonlijker te kunnen bedienen realiseert Strong Viking een hogere klanttevredenheid en aanzienlijke groei in conversie.''

Bas Klunder - Marketing manager - Strong Viking obstacle runs