3 augustus 2020

Datatrics optimalisatie voor Kampeerwereld Hendriks

Goed nieuws! Wij zijn per 1 juli aan de slag gegaan voor dé kampeerwinkel van de Veluwe: Kampeerwereld Hendriks

Kampeerwereld Hendriks heeft naast een winkel in Ermelo van meer dan 10.000m2 een grote webshop, namelijk kampeerwereld.nl.

In 2019 is Kampeerwereld gestart met Datatrics. Hierbij zijn de nodige databronnen gekoppeld en is een begin gemaakt met personalisatie in de webshop. De resultaten waren op zich prima, maar toch hadden ze het gevoel dat er meer uit Datatrics te halen moest zijn. Daarom hebben ze DAYLEE benaderd met de specifieke vraag om hun te helpen met de online personalisatie strategie naar een hoger niveau te tillen. 

Per 1 juli zijn wij gestart met een uitgebreide analyse van de huidige Datatrics implementatie. 

Uit deze analyse kwamen verschillende quick wins naar voren die we direct hebben doorgevoerd. Nu zijn we in samenwerking met Kampeerwereld bezig met het bepalen van een online personalisatie strategie, het analyseren van de verschillende type klanten en het opstellen van een aanbevelingen strategie. Vanuit deze basis gaan we verschillende customer journeys uitdenken en implementeren in Datatrics. Daarnaast zijn we gestart met het analyseren en optimaliseren van de huidige customer journeys en campagnes binnen Datatrics.

 

Personalisatie tips & tricks ontvangen?

Wij zijn dagelijks bezig met het verbeteren van de online klantervaring door middel van personalisatie met Datatrics. De kennis die we hierbij opdoen delen we graag met je. Zoals bijvoorbeeld inzichten, tips & tricks, best practices en gratis downloads. Allemaal op het gebied van personalisatieconversie optimalisatie en slim je data inzetten. Gemiddeld sturen we 1x p/maand een mail.