Personalisatie Proces
Diensten
Personalisatie
Marketing Automation
Data Insights & AI
Cases
Dit is DAYLEE
Over DAYLEE
Werken bij
Pakketten
Blog & Nieuws
Testimonials
Contact
Contact

Nieuwe klanten worden steeds duurder

DAYLEE verhoogt herhaalaankopen en CLV voor bedrijven met een online omzet van 3-100M.
Zonder steeds afhankelijker te worden van paid ads.

Contact
Samenwerken

Onze services

Je verhoogt de CLV niet met één mail of één actie, maar met een gestructureerde aanpak. Daarom helpen wij bedrijven met:

01
E-mail & marketing automation

Van ESP selectie en implementatie tot het bouwen van journeys met een gedegen strategie. Met als doel meer herhaalaankopen en een groeiende en actieve klanten database.

02
Customer Data Platform & personalisatie

Van massacommunicatie naar hyperpersonalisatie. Wij helpen met het bedenken en bouwen van gepersonaliseerde klantreizen. Om zo persoonlijker en relevanter te communiceren.

03
Loyalty & CRM

Met goede loyalty campagnes en persoonlijke lifecycle marketing (VIP, winback, high-value, RFM) zet je echt een volgende stap in het verhogen van je CLV.

Meer over onze services

Omzet kopen is niet langer winstgevend

Het grote probleem is dat onze industrie gewend is geraakt aan het kopen van omzet door middel van paid ads.

‍Dit heeft geleid tot een stijgende afhankelijkheid van nieuwe klanten, en daarmee van Google, Meta en marketplaces. Nu de kosten van die kanalen steeds verder oplopen is dit niet langer winstgevend en dus houdbaar. Bovendien sta je met de opkomst van nieuwe kanalen zoals social shopping en AI-shopping opnieuw voor de keuze: wat doe je met je marketingbudget?

Daarom is er een andere vraag om te stellen: wat gebeurt er na de eerste aankoop? 


Door steeds meer budget te steken in het kopen van nieuwe klanten, vergeten we te kijken naar de mensen waar je al een keer voor betaald hebt: je bestaande klant.

‍
Bij DAYLEE is de belangrijkste vraag daarom altijd: hoe halen we meer omzet uit je bestaande klanten? Daarin staat ons CLV model centraal. Met de drie heilige metrics: de gemiddelde orderwaarde (AOV), aankoopfrequentie en retentie. 

Sterker nog: alleen met grip op deze metrics bouw je een stabiel platform voor winstgevende groei van je online omzet, zonder te veel afhankelijkheid van Big Tech.

Lees meer

Reinold Willemsma

Founder DAYLEE

Over DAYLEE

Wij helpen bedrijven met online omzet van € 3 - 100 miljoen groeien door meer waarde te halen uit hun bestaande klanten. Met e-mail, marketing automation, personalisatie en loyalty zorgen we voor meer herhaalaankopen en een hogere Customer Lifetime Value - zonder steeds afhankelijker te worden van paid ads.

Lees meer over personalisatie

Resultaten om trots op te zijn

Bekijk case
4R-framework
Succesvolle Black Friday campagne
In 9 landen
Door heel europa heen
Personalisatiestrategie
Gepersonaliseerde klantreis
Yumeko
Yumeko verhoogde de conversie tot 36% met een slimme personalisatiestrategie.
13,21% CR
In de abandoned checkout
31% CR via Whatsapp
Final campagne Spotler Message
7,85% CR Price-drop
Door een gepersonaliseerde mail
Bekijk case
NUBIKK
Een duidelijke strategie, dynamische content, gerichte e-mail en Whatsapp campagnes.

Wij werken het beste met

01
Bedrijven met een online omzet tussen €3M - €100M
02
Herhaalaankopen binnen 12 maanden logisch zijn voor jouw product of dienst
03
Uit je online reviews blijkt dat je klanten overwegend tevreden zijn
04
Je hebt minimaal 1 marketeer in dienst
Contact
Samenwerken

Wat zeggen klanten over ons?

DAYLEE is een flexibele partij, waarmee je snel kunt schakelen en altijd een flinke dosis enthousiasme meebrengt. Daarnaast zijn ze een fijne sparringspartner met diepgaande kennis van personalisatie en Spotler Activate.
Karianne op Heij
SEO & CRO Specialist bij Yumeko
We hebben al flink wat stappen gemaakt samen met DAYLEE en we hebben nog mooie plannen om het personalisatie stuk verder uit te breiden. De communicatie met DAYLEE verloopt soepel, er zijn korte lijntjes en er wordt snel geschakeld wanneer dit nodig is.
Aniek Laurijsen
E-commerce manager bij NUBIKK
Wij werken met veel plezier samen met het team personalisatie specialisten van DAYLEE. Ze denken actief mee voor nieuwe toepassingen en hoe we het Spotler Activate CDP en Copernica optimaal kunnen blijven inzetten.
Wim Rozendaal
Operationeel Directeur BoekenVoordeel
Hun team reageert snel, denkt proactief mee en weet voor ieder technisch vraagstuk een oplossing te vinden. De communicatie verloopt soepel en prettig, waardoor samenwerken met DAYLEE niet alleen effectief maar ook erg fijn is.
Marieke Nagel
Campagne Manager bij Maxima

DAYLEE is een online marketing agency gespecialiseerd in personalisatie. Wij helpen onze klanten om hun online resultaten en klantervaring te verbeteren. We love data.

Contact

Info

DAYLEE B.V.

Deventerweg 2A

3843 GD Harderwijk (NL)

Bel: 085 401 849 4

Mail: info@daylee.nl

Nieuwsbrief
Expertise
Spotler ActivateRaptor Partner
DIGITAL PERSONALIZATION AGENCY
DIGITAL PERSONALIZATION AGENCY
DIGITAL PERSONALIZATION AGENCY
DIGITAL PERSONALIZATION AGENCY
DIGITAL PERSONALIZATION AGENCY
DIGITAL PERSONALIZATION AGENCY
DIGITAL PERSONALIZATION AGENCY
DIGITAL PERSONALIZATION AGENCY
DIGITAL PERSONALIZATION AGENCY
Copyright © 2025. DAYLEE Digital
Algemene voorwaardenPrivacy