Nieuwe klanten worden steeds duurder
DAYLEE verhoogt herhaalaankopen en CLV voor bedrijven met een online omzet van 3-100M. Zonder steeds afhankelijker te worden van paid ads.
.jpg)


.jpg)

.jpg)


Onze services
Je verhoogt de CLV niet met één mail of één actie, maar met een gestructureerde aanpak. Daarom helpen wij bedrijven met:
Van ESP selectie en implementatie tot het bouwen van journeys met een gedegen strategie. Met als doel meer herhaalaankopen en een groeiende en actieve klanten database.
Van massacommunicatie naar hyperpersonalisatie. Wij helpen met het bedenken en bouwen van gepersonaliseerde klantreizen. Om zo persoonlijker en relevanter te communiceren.
Met goede loyalty campagnes en persoonlijke lifecycle marketing (VIP, winback, high-value, RFM) zet je echt een volgende stap in het verhogen van je CLV.
Omzet kopen is niet langer winstgevend
Het grote probleem is dat onze industrie gewend is geraakt aan het kopen van omzet door middel van paid ads.
Dit heeft geleid tot een stijgende afhankelijkheid van nieuwe klanten, en daarmee van Google, Meta en marketplaces. Nu de kosten van die kanalen steeds verder oplopen is dit niet langer winstgevend en dus houdbaar. Bovendien sta je met de opkomst van nieuwe kanalen zoals social shopping en AI-shopping opnieuw voor de keuze: wat doe je met je marketingbudget?
Daarom is er een andere vraag om te stellen: wat gebeurt er na de eerste aankoop?
Door steeds meer budget te steken in het kopen van nieuwe klanten, vergeten we te kijken naar de mensen waar je al een keer voor betaald hebt: je bestaande klant.
Bij DAYLEE is de belangrijkste vraag daarom altijd: hoe halen we meer omzet uit je bestaande klanten? Daarin staat ons CLV model centraal. Met de drie heilige metrics: de gemiddelde orderwaarde (AOV), aankoopfrequentie en retentie.
Sterker nog: alleen met grip op deze metrics bouw je een stabiel platform voor winstgevende groei van je online omzet, zonder te veel afhankelijkheid van Big Tech.

Reinold Willemsma
Founder DAYLEE
Over DAYLEE
Wij helpen bedrijven met online omzet van € 3 - 100 miljoen groeien door meer waarde te halen uit hun bestaande klanten. Met e-mail, marketing automation, personalisatie en loyalty zorgen we voor meer herhaalaankopen en een hogere Customer Lifetime Value - zonder steeds afhankelijker te worden van paid ads.







Resultaten om trots op te zijn

