Maak je klantervaring
persoonlijk
Verhoog je conversie en klanttevredenheid met personalisatie.
Of je nu wilt starten met personalisatie of je huidige personalisatie naar een hoger niveau wilt tillen, wij helpen je met de tools, kennis, strategie en uitvoering om echt impact te maken.
.jpg)
De verwachtingen van klanten zijn hoger dan ooit. Vooral doordat ze zoveel keuze hebben online. Met één klik zijn ze weer weg. Personalisatie biedt je de mogelijkheid om relevante en persoonlijke klantervaringen te creëren, die klanten aan je merk binden.
Personalisatie dwingt je om zorgvuldig je zero- en first party data op te bouwen. Want zonder goede data wordt het lastig om goed te kunnen personaliseren. Door deze focus op je ‘eigen data’ ga je meer resultaat uit je owned media halen. Dit maakt je minder afhankelijk van paid media, zoals Google en Meta. Natuurlijk kun je niet zonder deze kanalen, maar zorg ervoor dat je niet aan het Google infuus komt te hangen. Met personalisatie kan je dit voorkomen.
Personalisatie wordt daarnaast de komende jaren steeds beter en schaalbaarder door de groeiende mogelijkheden van AI.
Onze aanpak
Personalisatie proces
We zien regelmatig dat bedrijven enthousiast starten met personalisatie. Echter 6 maanden na de implementatie staan nog steeds dezelfde use-cases live. Vaak komt dit doordat er te weinig tijd, technische kennis en geen vast proces is om continu te werken aan nieuwe personalisatie use-cases.
Bij onze klanten werken we daarom met een vast personalisatie proces:
We starten met een heldere strategie en het neerzetten van een first party data fundament.
Van onbekende bezoeker naar bekende klant. We zorgen voor slimme opt-ins zodat de database blijft groeien
We richten campagnes in die inspelen op gedrag, voorkeuren en aankoophistorie. Persoonlijk en relevant.
Verschillende tools waar wij mee werken
Een kijkje in onze personalisatie machinekamer
Om goed te kunnen personaliseren is naast het inrichten van een goed proces het selecteren en inzetten van de juiste tooling van belang. Wij werken veelvuldig met de volgende tools:

Spotler Activate
Een Nederlands CDP (voorheen bekend onder de naam Squeezely)

Raptor
Een Deens CDP en personalisatie platform, veelvuldig ingezet door retailers en webshops (zowel B2B als B2C)
Bloomreach
Bloomreach is een krachtig CDP en personalisatieplatform, veelgebruikt door retailers en e-commercebedrijven (zowel B2B als B2C).
Floows
Een tool die we zelf hebben ontwikkeld om gericht en slim zero party data te verzamelen met als doel betere en relevantere personalisatie use-cases.
Channable
Een ideale tool voor het op orde krijgen van je productfeeds en het naar een hoger niveau tillen van de personalisatie use-cases.

OpenAI
Voor het creëren van vernieuwende en slimme personalisatie use-cases
Klaviyo Data Platform
Klaviyo staat bekend om hun uitgebreide marketing automation platform. Sinds 2023 hebben zij dit platform uitgebreid met hun eigen CDP.
Verschillende tools waar wij mee werken
Wat klanten zeggen over onze personalisatie support

DAYLEE is een goede partij wat betreft personalisatie en Spotler Activate. Ze hebben ons geholpen om een gedegen personalisatie strategie neer te zetten waar we nu flink profijt van hebben.


Dankzij DAYLEE kunnen wij op een veel efficiëntere manier te werk gaan met het Spotler Activate CDP.


De samenwerking verloopt goed. DAYLEE is goed bereikbaar en is snel met hulp bieden.

Personalisatie succesverhalen
Van Nederland tot de USA
Waar we personaliseren
Veel van onze klanten zijn actief in meerdere landen in Europa en sommige zelfs in de USA. Veel van onze personalisatie use-cases zijn daarom te bewonderen in een groot deel van Europa.

HOE PRESTEERT JOUW SPOTLER ACITVATE ACCOUNT?
Gratis scan van je Spotler account
Persoonlijk rapport met directe verbeterpunten.
35+ scans uitgevoerd, met bewezen resultaten.
Meer dan 70% van de CDP-implementaties kan beter.
Veel gestelde vragen
Veel full service agency’s doen personalisatie erbij als 1 van de vele diensten die ze aanbieden. Hierdoor ontbreekt het hen vaak aan diepgaande (technische) kennis om de volle potentie uit het CDP, personalisatie en marketing automation te halen. Bij veel van onze klanten worden wij daarom als een add-on van de eigen marketeers en het full service agency gezien.
Nee, onze maandelijkse support pakketten zijn maandelijks opzegbaar. Ook als je bijvoorbeeld een 6 of 12 maanden contract met ons hebt afgesloten. Wij vinden dat je met ons moet samenwerken omdat je tevreden bent. Niet omdat je nog vast zit aan een lang contract.
Losse support is hetzelfde als een los project. Met een begin en een einde. Je maakt tijdelijk gebruik van onze diensten. Bij maandelijkse support gaan we structureel met elkaar samenwerken, inclusief vaste overlegmomenten, rapportages, roadmap, enz. Je bent daarnaast bij maandelijkse support verzekerd van onze beschikbaarheid qua capaciteit. Dit is bij losse support niet altijd het geval.
Waarschijnlijk wel. Zolang het een personalisatie, marketing automation of data insights probleem is. Informeer via het contactformulier naar de mogelijkheden of stuur een mailtje naar reinold@daylee.nl
Ja, vooral in onze maandelijkse support pakketten is er ruimte om onze kennis over te dragen aan jouw team. Het groeipakket is hier het meest geschikt voor.
Ja, we geven ook trainingen. Dit zijn vaak maatwerk trainingen die afgestemd worden op jouw situatie en de tools die je gebruikt.





