pakketten
Welk pakket past het beste bij ons?
Veel gestelde vragen
Veel full service agency’s doen personalisatie erbij als 1 van de vele diensten die ze aanbieden. Hierdoor ontbreekt het hen vaak aan diepgaande (technische) kennis om de volle potentie uit het CDP, personalisatie en marketing automation te halen. Bij veel van onze klanten worden wij daarom als een add-on van de eigen marketeers en het full service agency gezien.
Nee, onze maandelijkse support pakketten zijn maandelijks opzegbaar. Ook als je bijvoorbeeld een 6 of 12 maanden contract met ons hebt afgesloten. Wij vinden dat je met ons moet samenwerken omdat je tevreden bent. Niet omdat je nog vast zit aan een lang contract.
Losse support is hetzelfde als een los project. Met een begin en een einde. Je maakt tijdelijk gebruik van onze diensten. Bij maandelijkse support gaan we structureel met elkaar samenwerken, inclusief vaste overlegmomenten, rapportages, roadmap, enz. Je bent daarnaast bij maandelijkse support verzekerd van onze beschikbaarheid qua capaciteit. Dit is bij losse support niet altijd het geval.
Waarschijnlijk wel. Zolang het een personalisatie, marketing automation of data insights probleem is. Informeer via het contactformulier naar de mogelijkheden of stuur een mailtje naar reinold@daylee.nl
Ja, vooral in onze maandelijkse support pakketten is er ruimte om onze kennis over te dragen aan jouw team. Het groeipakket is hier het meest geschikt voor.
Ja, we geven ook trainingen. Dit zijn vaak maatwerk trainingen die afgestemd worden op jouw situatie en de tools die je gebruikt.