Haal het maximale uit je CDP
Ons personalisatie proces

Vaak zien we dat er enthousiast wordt gestart met personalisatie. Daarna krijgen andere projecten voorrang en wordt personalisatie er ‘nog een beetje bij gedaan'. En dit is zonde. Zo behaal je nooit de gewenste resultaten.
Daarom werken wij met ons Personalisatie Proces bij onze klanten.
Met dit personalisatie proces zorgen we ervoor dat we samen de volle potentie uit personalisatie, marketing automation en de eigen data halen, waardoor de klantervaring en de resultaten verbeteren.
foundation
1. Verzamelen
We beginnen met het neerzetten van een stevige fundering. Een belangrijk onderdeel dat zorgt voor het succes van het gehele personalisatie proces.
Dit onderdeel bestaat o.a. uit de volgende componenten:
Team, strategie, doelstellingen
Het juiste team verzamelen (intern + extern)
Data volwassenheid organisatie bepalen
Personalisatie strategie opstellen
Doelstellingen, kpi’s en de roadmap bepalen
De juiste data is key
De juiste data verzamelen; welke data hebben we nodig?
Welke tooling wordt gebruikt; waar komt de data vandaan
Tracking & connecties; hoe kunnen we bij de data komen
Implementatie
We verzorgen de implementatie van het CDP. Werk je al met een CDP, dan doen we een uitgebreide check om te kijken of alle data goed binnen komt.

build
2. Personaliseren
De fundering staat. We gaan aan de slag met het bouwen van de eerste personalisatie use-cases.
Dit onderdeel bestaat o.a. uit de volgende componenten:
Use-cases bedenken + prioriteren
Uitdenken van personalisatie use cases op basis van user stories
Prioriteren van de use cases op basis van effort vs. impact
Aanleggen backlog met personalisatie use-cases
Bouwen van use-cases
Onze developers, designer en marketeers bouwen de use-cases. Zowel voor de website, e-mail als online ads.
Maandelijkse sprints
Tijdens een maandelijkse sprint gaan we aan de slag met verschillende use-cases. We houden ook rekening met online- en offline campagnes zodat de use-cases hierop aansluiten.

test & learn
3. Verbeteren
De eerste use cases zijn gebouwd. Tijd om deze use-cases te gaan testen en te analyseren.
Dit onderdeel bestaat o.a. uit de volgende componenten:
Testen en analyseren
De use-cases worden live gezet om te testen
We analyseren wekelijks de resultaten
Leren en verbeteren
Tijdens een maandelijkse overleg bepreken we de resultaten
We bespreken de use-cases voor de volgende maand + de roadmap
We leren jou ons proces en dragen personalisatie kennis over
.webp)
de start
Samenwerken met DAYLEE
Wij doen personalisatie ‘er niet bij’
Maak gebruik van onze jarenlange personalisatie ervaring
Keuze uit een los project of maandelijkse support
Development, marketing en data analyse in-house
Maandelijkse vs los project
Hoe wij jou kunnen helpen
We hanteren geen lange contracten. Onze support is maandelijks opzegbaar, zodat je altijd flexibel bent en zelf kunt beslissen hoe lang je met ons wilt samenwerken.

HOE PRESTEERT JOUW SPOTLER ACITVATE ACCOUNT?
Gratis scan van je Spotler account
Persoonlijk rapport met directe verbeterpunten.
35+ scans uitgevoerd, met bewezen resultaten.
Meer dan 70% van de CDP-implementaties kan beter.