Haal het maximale uit je CDP

Ons personalisatie proces

Vaak zien we dat er enthousiast wordt gestart met personalisatie. Daarna krijgen andere projecten voorrang en wordt personalisatie er ‘nog een beetje bij gedaan'. En dit is zonde. Zo behaal je nooit de gewenste resultaten.

Daarom werken wij met ons Personalisatie Proces bij onze klanten.

Met dit personalisatie proces zorgen we ervoor dat we samen de volle potentie uit personalisatie, marketing automation en de eigen data halen, waardoor de klantervaring en de resultaten verbeteren.

foundation

1. Verzamelen

We beginnen met het neerzetten van een stevige fundering. Een belangrijk onderdeel dat zorgt voor het succes van het gehele personalisatie proces.

Dit onderdeel bestaat o.a. uit de volgende componenten:

Team, strategie, doelstellingen

Het juiste team verzamelen (intern + extern)

Data volwassenheid organisatie bepalen

Personalisatie strategie opstellen

Doelstellingen, kpi’s en de roadmap bepalen

De juiste data is key

De juiste data verzamelen; welke data hebben we nodig?

Welke tooling wordt gebruikt; waar komt de data vandaan

Tracking & connecties; hoe kunnen we bij de data komen

Implementatie

We verzorgen de implementatie van het CDP. Werk je al met een CDP, dan doen we een uitgebreide check om te kijken of alle data goed binnen komt.

build

2. Personaliseren

De fundering staat. We gaan aan de slag met het bouwen van de eerste personalisatie use-cases. 

Dit onderdeel bestaat o.a. uit de volgende componenten:

Use-cases bedenken + prioriteren

Uitdenken van personalisatie use cases op basis van user stories

Prioriteren van de use cases op basis van effort vs. impact

Aanleggen backlog met personalisatie use-cases

Bouwen van use-cases

Onze developers, designer en marketeers bouwen de use-cases. Zowel voor de website, e-mail als online ads.

Maandelijkse sprints

Tijdens een maandelijkse sprint gaan we aan de slag met verschillende use-cases. We houden ook rekening met online- en offline campagnes zodat de use-cases hierop aansluiten.

test & learn

3. Verbeteren

De eerste use cases zijn gebouwd. Tijd om deze use-cases te gaan testen en te analyseren. 

Dit onderdeel bestaat o.a. uit de volgende componenten:

Testen en analyseren

De use-cases worden live gezet om te testen

We analyseren wekelijks de resultaten

Leren en verbeteren

Tijdens een maandelijkse overleg bepreken we de resultaten

We bespreken de use-cases voor de volgende maand + de roadmap

We leren jou ons proces en dragen personalisatie kennis over

de start
Samenwerken met DAYLEE

Wij doen personalisatie ‘er niet bij’

Maak gebruik van onze jarenlange personalisatie ervaring

Keuze uit een los project of maandelijkse support

Development, marketing en data analyse in-house

Maandelijkse vs los project

Hoe wij jou kunnen helpen

Met onze maandelijkse support helpen we je om de volle potentie van personalisatie, marketing automation en je eigen data te benutten. We werken volgens een vast maandelijks proces en helpen je met al je vragen.

We hanteren geen lange contracten. Onze support is maandelijks opzegbaar, zodat je altijd flexibel bent en zelf kunt beslissen hoe lang je met ons wilt samenwerken. 
Bekijk onze pakketten
De naam zegt het al. We helpen je met een los project. Met een duidelijk begin en einde. Klein of groot. Dit kan van alles zijn op het gebied van personalisatie, marketing automation en data insights.
Lees meer

Rapport met verbeterpunten

Gratis scan

De afgelopen 5 jaar hebben wij 35+ CDP scans gemaakt. Meer dan 70% van de CDP-implementaties is onvolledig.  

Tijd voor actie. Verbeter je klantervaring. Laat niet nog langer omzet liggen.

Vraag een gratis scan aan van je Spotler Activate* account en ontvang een rapport met verbeterpunten.

* voorheen Squeezely CDP