Door bestaande databronnen te combineren met relevante externe databronnen zoals weer-, verkeers- en demografische gegevens, wordt per unieke klant een 360 graden klantprofiel gemaakt, dat zal worden verrijkt met hun online gedrag. Deze profielen gebruik je om gepersonaliseerde content te tonen in iedere fase van de customer journey op je website, maar ook in e-mailmarketing en advertenties. Omdat je relevanter communiceert zal de klantervaring verbeteren met uiteindelijk een conversiepercentage toename tot gevolg.
Als je een website of een webshop hebt dan kan Datatrics:
Eenvoudig al je kanalen koppelen: koppel al je kanalen eenvoudig aan elkaar met de meer dan 120 kant en klare koppelingen van Datatrics. De Datatrics algoritmen volgen en identificeren vervolgens interesses en de waarde van elke klant, op verschillende kanalen, op basis van websitegedrag, sociale interacties en nog veel meer.
360° klantprofielen maken: Datatrics koppelt nieuwe klanten aan je doelgroep en voorspelt hun koopfase en klanttype.
Gegevens omzetten in customer journeys: geen trechters meer gebaseerd op klassieke klantsegmenten. Datatrics begint met het bouwen van journeys op basis van de koopintentie en het gedrag van de bezoeker.
De inhoud van elk touchpoint personaliseren: personaliseer de inhoud van de touchpoints, die zijn gebaseerd op data, in de Datatrics-editor. De gebruiksvriendelijke touchpoint-editor geeft je de kracht om de juiste productinformatie, call-to-action en overtuigingsboodschap in je eigen huisstijl vorm te geven. Realtime en gepersonaliseerd voor maximale resultaten.