Geplaatst op
Tuesday, January 18, 2022

Case: zo zetten we het Datatrics CDP in tijdens Black Friday voor Yumeko

DAYLEE hielp Yumeko tijdens Black Friday, door personalisatie van website, e-mail en ads, wat leidde tot grotere impact en betere resultaten
Geplaatst op
Tuesday, January 18, 2022

Benieuwd hoe we Yumeko hebben geholpen met de inzet van het Datatrics CDP tijdens Black Friday?

Sinds oktober 2021 helpen we Yumeko met personalisatie en het slim inzetten van hun klantdata met behulp van het Datatrics CDP.

Yumeko is producent van duurzaam beddengoed, matrassen en badgoed met de grootst mogelijke aandacht voor milieu, mens en dier.

Het doel van Yumeko is impact maken. Hoe meer beddengoed er wordt verkocht, hoe meer geld er bij de aangesloten boeren terecht komt. ‘Change the world sleeping’ is niet voor niks hun motto.


In deze case lees je:
✔️ Hoe we het Datatrics CDP ingezet hebben tijdens Black Friday
✔️ Wat we hebben gedaan qua personalisatie van de website, e-mail en ads.
✔️ Welke overall impact Yumeko heeft gemaakt tijdens het Black Friday weekend.
✔️ Wat de resultaten van de inzet van Datatrics zijn geweest voor deze campagne.

Je leest de hele case hier