Diergaarde Blijdorp
Speciale content abonnementhouders door herkenning fases customer journey
Stijging tickets, abonnementen en zakelijke aanvragen door relevante en persoonlijke boodschappen
Dynamische content zorgt voor een conversiestijging van 23%
Europa's mooiste dierentuin
Over Diergaarde Blijdorp
De oplossing
Personalisatie in iedere fase van de customer journey
We maken hierbij onderscheidt tussen 4 verschillende fases, namelijk de oriëntatiefase, de vergelijkingsfase, de beslissingsfase en de evaluatiefase.
Speciale content voor abonnementhouders
Nieuwe bezoekers aan de hand nemen
Het doel is om de verschillende type bezoekers zo relevant mogelijk van de juiste informatie te voorzien waardoor de klantervaring verbetert.
Campagne krijgt voorrang
Ook geschikt voor campagnes
Naast de inzet van customer journeys, die gericht zijn op losse ticketverkoop en het verkopen van abonnementen, zetten we Spotler Activate ook campagnematig in. Hierbij wordt gedurende de campagneperiode automatisch extra voorrang gegeven aan de content van de campagne. Het maakt hierbij niet uit in welke customer journey en fase de bezoeker zit. De campagne krijgt voorrang.
Blijdorpert campagne
De campagne functionaliteit hebben we onder andere ingezet voor de Blijdorpert campagne. Deze speciale campagne, om Diergaarde Blijdorp te steunen omdat ze veel inkomsten mislopen door corona, krijgt met behulp van Spotler Activate extra aandacht op de website. Hierdoor zijn we in staat om de verkoop van t-shirts en donaties extra te stimuleren.
Resultaten
Door middel van zelflerende algoritmes verbanden gelegd tussen historische data, real time data en voorspellende data
Content dynamisch gebouwd door middel van 360 graden.
Door de inzet van Spotler Activate een conversiestijging van 23% gerealiseerd
Spotler Activate ingezet voor onder andere de Blijdorpert campagne