Onze maandelijkse support pakketten

Wij bieden verschillende maandelijkse support pakketten aan om jou te helpen met het effectief inzetten van Datatrics en personalisatie toe te passen in je online communicatie. Door een vast proces te hanteren, regelmatig te overleggen en maandelijks te rapporteren maken we samen snel stappen en kunnen we verschillende use-cases per maand uitwerken, implementeren en testen. 

Hoeveel jij zelf nog doet hangt volledig af van jouw eigen wensen. Wil je volledig ontzorgd worden dan is het 'Done For You' pakket wat voor jou. Wil je dat wij je coachen en trainen? Dan is het 'Do It Together' pakket wat voor jou. Wil je alles zoveel mogelijk zelf doen maar vind je het fijn om iemand te hebben die met je mee kan kijken dan is het 'Do It Yourself' pakket wat voor jou.    

1. Do It Yourself

Als jij dit doet:

Analyse doelgroepen, categorieën en klanten
 Analyse online aankoopproces
 Personalisatie strategie opstellen
 Management Datatrics
 Analyse Datatrics
 Customer journeys uitbreiden

Dan doen wij dit:

Personalisatie advies 
 Advies over inzet van Datatrics + implementatie
 Hands-on ondersteuning bij het maken van embedded content
 Kansen spotten in je Datatrics account

Dit wil ik
2. Do It Together

Als jij dit doet:

 Ons up to date houden over campagnes
  Strategische ontwikkelingen met ons delen
  Aangeven op welke producten en categorieën de focus komt te liggen
  Zelf customer journeys uitbreiden
  Eenvoudige touchpoints aanmaken

Dan doen wij dit:

  Personalisatie strategie opstellen
  Implementatie Datatrics (of optimaliseren)
  Personalisatie cases opstellen, prioriteren en uitvoeren
  Uitdenken customer journeys
  Embedded content toevoegen
  Management Datatrics
  Maandelijkse rapportage

Dit wil ik
3. Done For You

Als jij dit doet:

  Ons up to date houden over campagnes
  Strategische ontwikkelingen met ons delen
  Aangeven op welke producten en categorieën de focus komt te liggen

Dan doen wij dit:

  Analyse doelgroepen, categorieën en klanten
  Analyse online aankoopproces
  Personalisatie strategie opstellen
  Uitdenken customer journeys
  Implementatie Datatrics (of optimaliseren)
  Personalisatie cases opstellen, prioriteren en uitvoeren
  Embedded content toevoegen 
  Management Datatrics 
  Wekelijkse analyse en optimalisatie
  Maandelijkse rapportage
  Kennisoverdracht

Dit wil ik
Geen lange contracten

Goed om te weten. Wij werken niet met lange contracten. Je kunt bij ons maandelijks opzeggen. Dit doen we bewust want je wilt met ons samenwerken omdat je tevreden bent. Niet omdat je nog vastzit aan een lang contract.

Datatrics Gold Partner

Wij zijn één van de vijf Datatrics Gold partners. Hierdoor kennen wij het Datatrics CDP van binnen van en van buiten, krijgen we veel support en kunnen we actief meedenken met de ontwikkeling van het CDP. Hier kunnen onze klanten natuurlijk als eerste van profiteren. 

We doen personalisatie er 'niet bij'

Voor veel andere online marketingbureaus is personalisatie één van de vele onderdelen die ze aanbieden. Niet voor ons. Het is onze specialisatie.

Deze klanten zetten onze Datatrics support al in:

Dit zijn de voordelen van onze
maandelijkse support

Duidelijk doel + strategie

Wat is je doel? Wat wil je bereiken met Datatrics? We denken eerst de juiste strategie voor je uit passend bij je doelstellingen, uitdagingen en ambities. Geen dik rapport maar een hands-on strategie waarmee we de stip aan de horizon zetten. 

Implementatie

Ga je starten met Datatrics dan helpen wij je met de implementatie, het uitdenken van de eerste customer journeys en campagnes. Werk je al met Datatrics dan gaan wij je implementatie beoordelen of er geen fouten inzitten. Waar nodig optimaliseren we daarna de implementatie. 

Wekelijks optimaliseren

We analyseren wekelijks de resultaten van de customer journeys en campagnes volgens een vast proces. Op basis van onze analyses en inzichten optimaliseren we de customer journeys en campagnes in Datatrics. We houden je hierbij op de hoogte van de werkzaamheden en bevindingen. 

Samenwerken met je eigen Datatrics expert

Vanuit DAYLEE krijg je een eigen Datatrics expert waar je rechtstreeks mee in contact staat voor al je vragen. Kennisoverdracht vinden we belangrijk zodat jij ook leert hoe Datatrics werkt. 

Overleg en rapporteren

We hebben regelmatig overleg met elkaar zodat we op de hoogte blijven van wat er bij jullie speelt. Daarnaast rapporteren we maandelijks de resultaten. Of je kunt kiezen voor een real-time dashboard zodat je continu op de hoogte blijft. 

Best practices

Omdat we voor meerdere klanten Datatrics inzetten leren we dagelijks wat goed werkt en wat niet goed werkt. Hier houden we rekening mee bij het implementeren en beheren van jouw customer journeys en campagnes. 

Ervaringen van onze klanten

Neem contact met ons op

Maak je al gebruik van Datatrics en ben je benieuwd naar onze verschillende pakketten of losse support? Of wil je starten met Datatrics en ben je benieuwd hoe wij je hierbij kunnen helpen?

Eén van onze experts neemt binnen een werkdag contact met je op.
We helpen je graag met al je vragen over onze pakketten en losse support.