CDP management - maandelijks

Wij bieden verschillende maandelijkse CDP management pakketten aan om jou te helpen de volle potentie uit je Datatrics, Squeezely of Raptor CDP te halen. Door een vast maandelijks proces te hanteren maken we samen snel stappen en kunnen we verschillende use-cases per maand uitwerken, implementeren, testen en rapporteren. 

Hoeveel jij zelf doet hangt volledig af van jouw eigen wensen. Bekijk hieronder de verschillende pakketten. 

1. Do It Yourself

Als jij dit doet:

Analyse doelgroepen, categorieën en klanten
 Analyse online aankoopproces
 Personalisatie strategie opstellen
 Management CDP
 Analyse resultaten 
Journeys uitbreiden

Dan doen wij dit:

Personalisatie advies 
 Advies over inzet van het CDP + implementatie
 Hands-on ondersteuning bij het maken van embedded content
 Kansen spotten in je CDP account
Advies m.b.t. best-practices

Dit wil ik
2. Do It Together

Als jij dit doet:

 Ons up to date houden over campagnes
  Strategische ontwikkelingen met ons delen
  Aangeven op welke producten en categorieën de focus komt te liggen
  Zelf journeys uitbreiden
  Eenvoudige touchpoints maken

Dan doen wij dit:

  Personalisatie strategie opstellen
  Implementatie CDP (of optimaliseren)
  Personalisatie cases opstellen, prioriteren en uitvoeren
  Uitdenken journeys en campagnes
  Embedded content toevoegen
  Management CDP
  Maandelijkse rapportage

Dit wil ik
3. Done For You

Als jij dit doet:

  Ons up to date houden over campagnes
  Strategische ontwikkelingen met ons delen
  Aangeven op welke producten en categorieën de focus komt te liggen

Dan doen wij dit:

  Analyse doelgroepen, categorieën en klanten
  Analyse online aankoopproces
  Personalisatie strategie opstellen
  Uitdenken + implementeren campagnes
  Implementatie CDP (of optimaliseren)
  Personalisatie use-cases opstellen, prioriteren en uitvoeren
  Embedded content toevoegen 
  Management CDP
  Wekelijkse analyse 
  Maandelijkse rapportage
  Kennisoverdracht naar je team

Dit wil ik
Geen lange contracten

Goed om te weten. Wij werken niet met lange contracten. Je kunt bij ons maandelijks opzeggen. Dit doen we bewust want je wilt met ons samenwerken omdat je tevreden bent. Niet omdat je nog vastzit aan een lang contract.

100% focus op personalisatie

Voor ons is personalisatie en het werken met een CDP niet iets wat we erbij doen zoals veel andere bureaus. Wij hebben er onze specialisatie van gemaakt. Hierdoor zijn we er dagelijks (daylee 😉) mee bezig. Wij zijn partner van Datatrics, Squeezely en Raptor.

Benut de volle potentie

Vaak zien we dat bedrijven enthousiast starten met hun CDP. Na een paar maanden lopen ze vast omdat ze geen goed proces hebben ingericht. Hierdoor benutten ze niet de volle potentie van het CDP. Met ons personalisatie proces zorgen wij hier wel voor. 

Deze merken helpen we met personaliseren

Dit zijn de voordelen voor jou
om je maandelijks te helpen

Duidelijk doel + strategie + proces

Wat is je doel? Wat wil je bereiken met personalisatie en een CDP? We denken eerst de juiste strategie voor je uit passend bij je bedrijf en situatie. Geen dik rapport maar een hands-on strategie. Daarnaast implementeren we ons personalisatie proces. 

Implementatie

Door de implementatie van ons personalisatie proces zorgen we ervoor dat er maandelijks nieuwe use-cases worden geimplementeerd. Door dit vaste proces ga je eerder de volle potentie van je CDP benutten. Dit zorgt voor een betere klantervaring en betere resultaten. 

Klantdata slim inzetten

De tijd van het einde van third party data komt eraan. Dit betekent dat je slimmer met je first party data en klantdata om moet gaan. Wij helpen je hierbij door deze data slim in te zetten en te activeren. Juist dit laatste gaat het om bij de inzet van een CDP en wordt vaak te weinig benut. 

Samenwerken met je eigen personalisatie experts

Vanuit DAYLEE krijg je een team met eigen personalisatie experts waar je rechtstreeks mee in contact staat voor al je vragen. In dit team zit een personalisatie marketeer, een developer en een data-analist. De ideale driehoek qua kennis. 

Overleg en rapporteren

We hebben regelmatig overleg met elkaar zodat we op de hoogte blijven van wat er bij jullie speelt. Daarnaast rapporteren we maandelijks de resultaten. Of je kunt kiezen voor een real-time dashboard zodat je continu op de hoogte blijft. 

Best practices

Omdat we voor meerdere klanten onze CDP support inzetten leren we dagelijks wat goed werkt en wat niet goed werkt. Hier houden we rekening mee bij het bedenken en implementeren van nieuwe use-cases, journeys en campagnes. Dit scheelt je tijd en geld. 

Ervaringen van onze klanten

Neem contact met ons op

Maak je al gebruik van Datatrics, Squeezely of Raptor en ben je benieuwd naar onze verschillende CDP support pakketten? Of wil je starten met één van deze CDP's en ben je benieuwd hoe wij je hierbij kunnen helpen?

Eén van onze personalisatie specialisten neemt binnen een werkdag contact met je op.
We helpen je graag met al je vragen over onze support. 

  • *
  • *
  • *
    naam@bedrijf.nl
  • *
  • *