4 november 2022

Spotler partner event 2022

Afgelopen week waren Reinold en Jurre aanwezig bij het partnerevent van Spotler in Leiden waarbij de virtuele wereld en de echte wereld werden gecombineerd.

Spotler deelde de roadmap voor aankomend jaar en er werd uitgebreid stilgestaan bij de volledig nieuwe Automations module. Waardoor we marketing automation nog beter en slimmer in kunnen gaan zetten voor onze klanten. 
Mooi dat Datatrics deze nieuwe automations ook al kan triggeren🎯

Daarnaast werkten we ons nog in het zweet door in VR de Viking song te spelen en met pijl en boog indringers te verslaan. Last minute werd de plank nog uit de kast gehaald. Je waande jezelf op 150 meter hoogte op een dun krakend plankje. 

Thanks Spotler voor de gave experience en de inspiratie!

Wil je meer leren over personalisatie?

Meld je aan en ontvang regelmatig updates van ons waarin wij je alles vertellen over:

Personalisatie tips & tricks
Succesvolle use-cases 
Personalisatie best practices
Klantcases

Ontvang meer tips & tricks