Black Friday + Datatrics support

Black Friday is voor veel webshops de belangrijkste periode van het jaar. Maar hoe laat je Datatrics aansluiten op je Black Friday campagne? Vaak wordt Datatrics vergeten of maar half ingezet en dat is zonde. Want door Datatrics aan te laten sluiten op je Black Friday campagne gaan je resultaten significant omhoog. 

Een complete Datatrics campagne voor een vaste prijs 
Met onze Black Friday campagne support haal jij straks ook de volle potentie uit het Datatrics platform tijdens dit belangrijke weekend. Voor een vaste fixed prijs richten we een complete Datatrics campagne voor je in. Lees hieronder wat er allemaal in dit pakket zit.  

Profiteer van onze Datatrics kennis
Wij zetten voor onze klanten Datatrics al verschillende jaren in tijdens Black Friday. Daardoor weten we goed wat wel en niet werkt. En van die kennis kan jij ook profiteren. Door de inzet van Datatrics ging vorig jaar het conversiepercentage van Yumeko met bijna 10% omhoog, was de CPA van de Datatrics doelgroepen 95% lager en lag de CTR van de gepersonaliseerde e-mails 150% hoger. Lees hier de gehele Yumeko BFCM case
 

Zelf niet genoeg tijd en kennis?

Op ieder kanaal wil je relevant communiceren met je klant. Zeker tijdens Black Friday wanneer jij samen met je concurrenten strijdt om aandacht op de advertentieplatformen en in de inbox van je klanten. De klikprijzen en CAC prijzen liggen hoog en je hebt maar een korte periode om er een succes van te maken. 

Je hebt het al superdruk en Black Friday komt steeds dichterbij. Het ontbreekt je aan de (technische) kennis om Datatrics succesvol in te zetten door een aparte Black Friday campagne in te richten in Datatrics. Je hebt wel ideeën maar waar haal je de tijd vandaan. 

Door gebruik te maken van onze eenmalige losse support heb jij straks een compleet ingerichte Black Friday campagne in Datatrics. Hierdoor ben je straks relevant over alle kanalen (webshop, e-mail en online ads). 

Een complete Datatrics campagne voor Black Friday

Bij DAYLEE benaderen we personlisatie altijd over meerdere kanalen. Daarom krijg je een compleet pakket met:

personalisatie strategie voor Black Friday
rekening houdend met oriënterende bezoekers in de dagen voor Black Friday
mooie embedded blokken voor de Black Friday producten
extra focus op personalisatie van de PDP in verband met Google Shopping verkeer
herinneren van terugkerende bezoekers die op Black Friday terug komen (laatst bekeken)
uitdenken, creëren en syncen van relevante audiences naar ads kanalen.
aan de hand van jouw e-mail tool: relevante audiences, inrichten hybride campages en triggers

We bouwen de complete campagne incl. touchpoints en audiences en staan in contact met de verschillende specialisten binnen jouw team. Of we werken samen met jouw SEA / social bureau. 

Dit wil ik ook

Ben je benieuwd naar onze Black Friday campagne support? Vul het formulier in en we nemen contact met je op.

Eén van onze experts neemt binnen een werkdag contact met je op.
We plannen een videocall in en bespreken je vragen en wensen. 
Goed om te weten: we spreken van te voren een 'fixed price' af. Je betaalt dus nooit meer dan afgesproken. 

 

Case: Yumeko

Het doel van Yumeko is impact maken. Hoe meer beddengoed er wordt verkocht, hoe meer geld er bij de aangesloten boeren terecht komt. Yumeko vroeg daarom aan DAYLEE: 'Hoe kunnen wij de volledige potentie van het Datatrics CDP benutten tijdens onze Black Friday campagne maar ook daarna, om meer impact te maken'? Een mooie uitdaging voor ons waar een case over hebben geschreven.

 
Lees meer over deze case
Conversiestijging +9,7%
CTR e-mail +145%
CPA Datatrics audiences -95%