30 juli 2021

Waarom we Fletcher Hotels mogen helpen met online personalisatie

Sinds begin juli zijn we gestart voor onze nieuwe klant Fletcher Hotels. Om ze te helpen met personalisatie en de inzet van het Datatrics CDP. 

Waarom kiest Fletcher Hotels voor een klein bureau zoals DAYLEE vraag je je misschien af. En niet voor een groot bureau met 50+ mensen in dienst? 

Daar zijn wij ook altijd benieuwd naar wanneer we aan de slag mogen voor een nieuwe klant. 

Daarom vroegen wij het ook nu weer aan ze. 

"Omdat jullie je hebben gespecialiseerd in personalisatie en het werken met Datatrics en hier waren we naar op zoek. Om ons team aan te vullen met jullie kennis" kregen we als antwoord. 

Precies de reden waarom we een paar jaar geleden zijn gestart met onze specialisatie en sindsdien zijn blijven focussen hierop. 

Als online marketing agency, die altijd nieuwe kansen ziet, soms best lastig om deze focus vast te houden. 

Maar we zijn blij dat we onze focus vast weten te houden en daarom mogen werken voor hele mooie merken. Trots op ons team die dit mogelijk maakt.  

Welcome on board Fletcher Hotels...

Inmiddels hebben we de eerste sessies achter de rug om de personalisatiestrategie te bepalen, use-cases uit te werken en prioriteiten te stellen. De focus voor de aankomende tijd zal liggen op het opzetten van embedded content en het goed herkennen van bezoekers en klanten op de website van Fletcher. 

Personalisatie tips & tricks ontvangen?

Wij zijn dagelijks bezig met het verbeteren van de online klantervaring door middel van personalisatie met Datatrics. De kennis die we hierbij opdoen delen we graag met je. Zoals bijvoorbeeld inzichten, tips & tricks, best practices en gratis downloads. Allemaal op het gebied van personalisatieconversie optimalisatie en slim je data inzetten. Gemiddeld sturen we 1x p/maand een mail.