26 juni 2023

Case: BoekenVoordeel en DAYLEE boeken succes in personalisatie en groei

Met bijna 100 winkels is BoekenVoordeel een gevestigde naam in het Nederlandse en Vlaamse winkellandschap. Elk filiaal biedt een uitnodigend assortiment van films, boeken, spelletjes en hobbyartikelen. Een waar paradijs voor koopjesjagers. Maar BoekenVoordeel beperkt zich niet tot de fysieke winkels. Ze weten ook online steeds meer klanten aan te trekken. Vooral tijdens de corona-pandemie is de online omzet aanzienlijk gegroeid. Om deze groeikans optimaal te benutten, schakelde BoekenVoordeel de expertise in van DAYLEE.

In deze case lees je:

✔️ Hoe nieuwe bezoekers worden geïnspireerd
✔️ Hoe de waarde van de winkelmand is verhoogd zonder heen en weer te klikken
✔️ De volledige automatisering van de 'Top 10' pagina's.
✔️ Hoe Datatrics optimaal voor alle kanalen wordt ingezet: website, e-mailmarketing en advertenties.

Je leest de hele case hier