18 januari 2022

Case: zo zetten we het Datatrics CDP in tijdens Black Friday voor Yumeko

Benieuwd hoe we Yumeko hebben geholpen met de inzet van het Datatrics CDP tijdens Black Friday?

Sinds oktober 2021 helpen we Yumeko met personalisatie en het slim inzetten van hun klantdata met behulp van het Datatrics CDP. 

Yumeko is producent van duurzaam beddengoed, matrassen en badgoed met de grootst mogelijke aandacht voor milieu, mens en dier. 

Het doel van Yumeko is impact maken. Hoe meer beddengoed er wordt verkocht, hoe meer geld er bij de aangesloten boeren terecht komt. ‘Change the world sleeping’ is niet voor niks hun motto. 

In deze case lees je:
✔️ Hoe we het Datatrics CDP ingezet hebben tijdens Black Friday
✔️ Wat we hebben gedaan qua personalisatie van de website, e-mail en ads. 
✔️ Welke overall impact Yumeko heeft gemaakt tijdens het Black Friday weekend. 
✔️ Wat de resultaten van de inzet van Datatrics zijn geweest voor deze campagne. 

Je leest de hele case hier

 

De Personalisatie Nieuwsbrief