Wij krijgen regelmatig de vraag van e-commerce en online marketing managers hoe ze de conversie van hun website/webshop kunnen verhogen. Traffic generen lukt wel, maar om deze te laten converteren blijft lastig. Dagelijks helpen we bij DAYLEE deze e-commerce en online marketing managers met hun vraag.
Conversie optimalisatie doen we door online personalisatie toe te passen op de website / webshop door de bezoekers en klanten een relevantere en persoonlijkere ervaring te geven. Vooral relevantie is hierbij erg van belang. Om dit te realiseren maken wij gebruik van Datatrics (Datatrix). Wij hebben ons hier voor 100% in gespecialiseerd vanwege de goede resultaten die we behalen voor onze klanten. DAYLEE is dan ook officieel Gold partner van Datatrics en we focussen ons hier volledig op.
Inmiddels hebben we Datatrics geïmplementeerd voor verschillende websites en webshops zoals: Diergaarde Blijdorp, Strong Viking, Phonegigant, Watchdiscounter en Solar Power Supply. We ondersteunen hen met het dagelijkse management van de Datatrics tool. Hierbij kun je denken aan: het bedenken, inrichten en het management van customer journeys en campagnes.