Replay Webinar: optimaliseer je Squeezely / Datatrics implementatie
Voorkom deze fouten in je Squeezely / Datatrics implementatie
Op woensdag 21 juni hebben wij een een webinar georganiseerd waarin we onze kennis deelden over het implementeren van het Squeezely en Datatrics CDP.
In dit webinar vertelden wij alles over fouten die wij regelmatig tegenkomen in een Squeezely of Datatrics implementatie.
In de afgelopen 3 jaar hebben wij meer dan 27 CDP-scans gemaakt. Daarbij zien wij vaak dezelfde fouten. Er wordt vanuit gegaan dat automatisch de juiste informatie wordt doorgestuurd naar het CDP.
Dit is niet altijd zo.
Vaak moet je het Datatrics-script of de Squeezely-events 'extra helpen' om van de juiste informatie te voorzien.
Fouten die we regelmatig tegenkomen zijn bijvoorbeeld:
- conversies worden niet goed weggeschreven op een profiel
- producten worden niet goed herkend door het CDP
- content wordt vanuit verschillende kanalen ingeladen
- de inhoud van de winkelwagen wordt niet goed herkend
- back-end tracking ontbreekt
Wat kun je verwachten?
- Jurre, Sr. Technisch Data Marketeer bij DAYLEE, deelt 3 praktische tips om jouw CDP-implementatie te optimaliseren en laat je zien waarom het zo belangrijk is dat de implementatie goed staat. Hij bespreekt de meest gemaakte fouten die hij regelmatig tegenkomt.
- Reinold, oprichter van DAYLEE, vertelt je over het personalisatieproces dat wordt gebruikt voor de klanten van DAYLEE. Ook deelt hij een bonuschecklist. Met deze checklist kun je een 'health check' doen van je implementatie en kom je erachter of je belangrijke data mist.
Na dit webinar weet jij precies waar je op moet letten om je CDP-implementatie te optimaliseren en kun je aan de slag met de praktische tips.
Wil jij de webinar terugkijken?
Zie deze link