2 maart 2023

Raptor E-paper

Raptor is een krachtig CDP. Van aanmaken van de juiste audiences tot het AI model van Raptor, je leert het in deze e-paper van Raptor.

Als e-commerce marketeer wil je graag meer weten over je verschillende type klanten. 
Wie zijn je meest loyale klanten en wie zijn je slechtste klanten? 
In dit CDP Audience Playbook van Raptor leer je:

  • Hoe het aanmaken van de juiste audiences je geld bespaart of extra omzet oplevert. 
  • De voordelen van minder verkopen. Ja, minder inderdaad. 
  • Hoe je de gemiddelde performance per klant inzichtelijk kunt krijgen.
  • Over ‘predicted alive probability’ (AI model) - krijg inzicht in de kans dat klanten bij je blijven kopen.
  • Meer over de Top 12 Audiences en use-cases > waardevolle segmenten met verschillende type klanten.


Niet iedere klant is even waardevol. 
Bijvoorbeeld klanten die veel artikelen retour sturen kosten je geld.

Maar je hebt ook klanten die vaak en veel bestellen met een hoog gemiddeld order bedrag. Je VIP klanten.
Door de verschillende type klanten in kaart te brengen, weet je precies in welke klanten je energie (en marketingbudget) moet steken en welke niet.

Natuurlijk kun je dit ook met een RFM model doen. Echter de manier waarop Raptor dit doet is een soort 'RFM model on steroids'.
Ook als je (nog) geen CDP gebruikt is dit interessante informatie voor marketeers.

Wil je deze e-paper ontvangen? Stuur een mail naar info@daylee.nl en we mailen hem naar je toe.