25 januari 2023

Raptor partner event in Aarhus

DAYLEE bezoekt partner event van Raptor in Aarhus

Op donderdag 19 januari waren Jurre en Reinold aanwezig bij de Raptor partnerdag in Aarhus (Denemarken). Als onderdeel van de partnerdag mocht Reinold een presentatie geven.   Voor een mooie groep MarTech professionals uit Denemarken, Zweden, Benelux en Frankrijk heeft hij verteld over hoe wij bij DAYLEE met CDP’s werken. Tijdens zijn presentatie ging hij dieper in op:

  • Ons vaste personalisatie proces. Juist voor na de implementatie van een CDP
  • De maandelijkse use-case sprints die we samen met onze klanten doen
  • Hoe je tot goed uitgedachte use-cases kunt komen

Wat we vaak zien is dat merken starten met een CDP maar er na de implementatie te weinig gebruik van maken. Reinold had in zijn presentatie de Formule 1 als metafoor gebruikt. Het werken met een CDP lijkt op de Formule 1.

Je bouwt niet een Formule 1 auto om hem in de garage te laten staan. Je moet er juist zoveel mogelijk mee gaan rijden om de auto te testen, te optimaliseren en zelf een betere coureur te worden. Dit geldt voor het werken met CDP’s net zo. 

Naast de presentatie van Reinold werd er door het team van Raptor gesproken over de strategie en roadmap van 2023/2024 en sprak Emma Dyga, COO van QNTM, over het MarTech report dat ze samen met McKinsey hebben gemaakt en waarin wordt ingezoomd op de uitdagingen van de CMO in 2023. 

Het event was op een mooie locatie in een oude bierbrouwerij in het centrum van Aarhus.  We kijken terug op een een erg leuke dag met Deense gastvrijheid, interessante presentaties, leuke mensen en een heerlijke bierproeverij na afloop.  

Als kers op de taart mocht Reinold ook nog een Raptor MVP award in ontvangst nemen samen met een aantal andere partners.