6 mei 2022

Nudging en leads converteren door middel van gedragstriggers

Een persoonlijke en relevante online klantervaring zorgt voor meer conversies. Maar hoe zorg je ervoor dat jouw klant zich persoonlijk aangesproken voelt? En hoe zorg je voor relevante informatie? DAYLEE helpt jou hierbij

 
Over de e-paper

Klanten zijn trouwer als ze het gevoel hebben dat ze bij een groep horen. Gedragspsychologie is de basis om te begrijpen hoe klanten online zoeken, een keuze maken en wat er nodig is om de koop rond te maken. Om te voorkomen dat ze een volle winkelmand achterlaten, leren we je meer over hoe je gedragstriggers kunt toepassen om te nudgen en leads te converteren.

 

Inzet gedragstriggers voor personalisatie

 

✔️ Leer meer over de psychologie achter online shoppen;
✔️ Gedragstriggers van urgentie en schaarste;
✔️ 4 doeltreffende nudges bij online sales;
✔️ En personalisatie in je e-mails

 

Download de e-paper

Benieuwd hoe je zelf aan de slag kunt met de gedragspsychologie die achter de oplossingen voor website- en e-mail personalisatie van Raptor zit? 

De Personalisatie Nieuwsbrief