Praktische kennis en informatie over online personalisatie

Regelmatig delen wij hier onze kennis over online personalisatie, het slim inzetten van je (klant)data en het werken met het Datatrics CDP en Raptor Services.

Datatrics kennis

 

  • Datatrics + Black Friday = een ideale combinatie

    Wist je dat je Datatrics ook goed in kunt zetten voor, tijdens en na Black Friday?

    We hebben een uitgebreide blog geschreven met tips and tricks. Zowel qua voorbereiding (aanmaken juiste Datatrics audiences) als tijdens en na Black Friday.
    Na het lezen van onze blog heb jij straks genoeg ideeën om Datatrics succesvol in te zetten tijdens Black Friday. 

  • Audience cheat sheet: handig voor alle Datatrics gebruikers

    Ontdek de 65 manieren om een audience op te bouwen in Datatrics.

    Door de manieren te combineren kun je zelfs op ontelbare manieren segmenteren. Omdat alle manieren in Datatrics niet allemaal in 1 overzicht te zien zijn hebben we ze alle 65 in een overzichtelijke cheat sheet gezet. Handig om te gebruiken wanneer je gaat nadenken over het opbouwen van een nieuwe audience. 

  • Verschillende soorten campagnes in Datatrics

    Alle verschillende soorten campagnes in Datatrics op een rijtje.📑

    Binnen Datatrics kan je gebruik maken van verschillende soorten campagnes. Wanneer je precies weet wat je met elke soort campagnes kan, zal je een betere campagne op kunnen zetten. Wij hebben ze op een rijtje gezet voor je en leggen uit wat je met elke campagne kan.

  • Verschillende overtuigingsprincipes in Datatrics

    Alle verschillende overtuigingsprincipes in Datatrics op een rijtje.📃

    Binnen Datatrics wordt er gebruikgemaakt van een aantal overtuigingsprincipes. Wanneer je precies weet wat er met elk overtuigingsprincipe bedoeld wordt, zal je een beter in kunnen spelen op de consument

  • Verschillende fases in de customer journey binnen Datatrics

    Alle verschillende aankoopfases binnen de customer journey. ⚖️

    Binnen de customer journey in Datatrics kan de gebruiker in 1 aankoopfase tegelijk geplaatst worden. Datatrics maakt onderscheid tussen de volgende 4 fases; Oriëntatiefase, Vergelijkingsfase, Beslissingsfase en de Evaluatiefase. Datatrics plaatst de gebruiker in de fase waar hij of zij het beste in past. Wij hebben de verschillende fases in de customer journey verder beschreven zodat je een compleet beeld kan hebben van de verschillende fases in de customer journey.