Werk*

Werk

Bekijk waar we dagelijks aan werken.

Bekijk ons werk

Diergaarde Blijdorp

Social Advertising + Data Management Platform

Bij Diergaarde Blijdorp helpen we de marketingafdeling met het relevanter communiceren met de fans, websitebezoekers en abonnementhouders. Dit doen we door middel van een data management platform waarmee we dynamische content tonen op de website op basis van het profiel van de bezoeker. Daarnaast verzorgen we de social advertising campagnes voor Diergaarde Blijdorp.

Flevonice

Online strategie + Digital marketing + Growth + Data Management Platform

Sinds een aantal jaren verzorgen we de online marketing voor Flevonice. Dit doen we volgens een growth marketing framework. We zorgen voor awareness, traffic, conversie en retentie. Hiervoor gebruiken we verschillende online marketing kanalen zoals search, social, display en e-mail marketing. We zijn continu aan het testen en analyseren wat werkt en wat niet werkt om tot betere resultaten te komen. Door het gebruik van een data management platform   koppelen we verschillende databronnen aan elkaar waardoor we relevanter online kunnen communiceren. 

KraamZus

Online strategie + Digital marketing + Growth + Data Management Platform

Voor deze snel groeiende kraamzorgorganisatie verzorgen we sinds een paar jaar alle digitale marketing zoals search, social advertising, display en e-mail marketing. We werken volgens een growth marketing framework zodat er wordt gecommuniceerd met nieuwe en bestaande klanten en er continu nieuwe ideeën worden getest om de resultaten te verbeteren. Hierbij zetten we ook een data management platform in om relevanter te kunnen communiceren via de verschillende kanalen om zo de conversie te verhogen.

Univé

Concept + Data & Insights + Digital marketing

Voor Univé heeft DAYLEE samen met reclamebureau Sprog het online magazine SAMEN bedacht en ontwikkeld. Dit online magazine, met afwisselende lifestyle content en acties speciaal voor lezers, wordt 3x per jaar voor Univé uitgebracht. Wij dachten mee in het concept, het design en de opzet van de pagina's van het magazine. Daarnaast analyseren we de statistieken, monitoren het leesgedrag en maken het magazine slimmer d.m.v. dynamische content.

Bekijk het online magazine

Maxxium

Digital platform + Data & Insights

Voor Maxxium Nederland (marktleidende leverancier in gedistilleerde dranken) heeft DAYLEE een cocktailplatform ontwikkeld, die bedoeld is om de horecaondernemer te inspireren om meer en betere cocktails te serveren. Het platform fungeert tevens als een salestool voor het salesteam met het tonen van het uitgebreide assortiment cocktails en een speciale Flavour Selector. Het platform levert interessante data op voor Maxxium.

Bekijk The Flavour Selection

Call to action

Ja letterlijk. Laat je gegevens achter en we bellen je terug.

Gegevens achterlaten