Seminar: zet je (klant)data slim in met het Datatrics CDP

-------------
UPDATE 14/04:
we hebben van dit seminar een online sessie gemaakt op 21 april. Zie hier voor meer informatie 

------------

In dit gratis seminar, georganiseerd door Datatrics + DAYLEE in Harderwijk, leren wij jou om meer uit je eigen (klant) data te halen met behulp van het Datatrics CDP.  

  • Praktische use-cases en best-practices 
  • Hoe je (klant) data slim en gautomatiseerd in kunt zetten voor personalisatie van ads, e-mail en website.
  • Inclusief workshop: hoe formuleer je goede use-cases
  • Interessant voor Datatrics gebruikers en oriënterende bedrijven die aan de slag willen met een CDP. 
Aanmelden

(Klant) data slim inzetten voor personalisatie

Zet je eigen data slim in om persoonlijk en relevant te communiceren

  • Wil jij meer uit je eigen data (zero party + first party data) halen met behulp van een CDP maar weet je niet hoe? 
  • Ben je enthousiast begonnen met Datatrics en op zoek naar tips en tricks om nog meer uit het platform te halen?
  • Ben je aan het orienteren om te gaan starten met een CDP en wil je leren hoe je de eigen (klant)data slim en geautomatiseerd in kunt zetten over meerdere kanalen?

Heb je één of meerdere vragen met JA beantwoordt? Dan is dit seminar interessant voor jou. Wij leren je hoe je door middel van het Datatrics CDP meer uit je eigen (klant)data kunt halen door online personalisatie in te zetten. Op je website maar ook in e-mail en online ads. 

 

Ga aan de slag met je zero- en first party data met behulp van een CDP. 

Er is de laatste maanden al veel geschreven over het verdwijnen van third party cookies in 2023. Als online marketeer / e-commerce manager heb je hier waarschijnlijk al het nodige over gelezen. Wist je dat je veel meer met je zero- en first party data kunt doen met behulp van een CDP om het effect van het verdwijnen van de third party cookies te beperken?

De rol van een CDP wordt hierdoor nog belangrijker binnen het online landschap en de tools die je gebruikt. Met een CDP kun je namelijk unieke audiences (doelgroepen) opbouwen die je niet met andere tools op kunt bouwen. Deze audiences kun je vervolgens over meerdere online kanalen inzetten. 
Aan de hand van praktische voorbeelden laten we je zien hoe dit precies werkt. 

 

Best-practices voor E-commerce, travel en leisure

Het seminar wordt georganiseerd door DAYLEE & Datatrics. Aan de hand van best practices en use cases van verschillende klanten zoals bijvoorbeeld Fatboy, Kampeerwereld, Fletcher Hotels en Snowworld laten we zien hoe we de eigen data (zero + first) inzetten met behulp van het Datatrics CDP. Na afloop van het seminar ga je naar huis met nieuwe inspiratie waar jezelf ook mee aan de slag kunt. 


Tijdens dit seminar leer je:

  • Hoe je zero party + first party data in kunt zetten in personalisatie (website, e-mail en online ads)
  • Praktische use-cases waar jezelf ook mee aan de slag kunt
  • Hoe je unieke audiences kunt opbouwen en in kunt zetten over meerdere kanalen
  • Het werken met hybride campagnes (journeys) in Datatrics 
  • Meer informatie over de roadmap van Datatrics 
  • Hoe je goede use-cases kunt bedenken en prioriteren (workshop)


Waar & Wanneer?
Datum: donderdag 21 april 2022
Tijd: 09:30 - 12:00 (aansluitend met een lunch)
Waar: Congrescentrum Bouw & Infra Park - Harderwijk (zie impressie hieronder)


Sprekers
Diverse sprekers van zowel Datatrics als DAYLEE die je geen salespresentatie laten zien maar je inspireren met echte use-cases en best-practices van het Datatrics CDP. 


Programma
09:15 – Inloop
09:30 – Deel 1: (klant)data slim inzetten, werken met een CDP, best practices
10:45 – Koffiepauze
11:00 – Deel 2: interactieve workshop - formuleer goede use-cases
12:00 – Lunch 
12.30 – Einde 


Voor wie is dit seminar interessant?
Dit seminar is interessant voor:

  • online marketing managers / CMO's
  • e-commerce managers
  • digital marketeers

Je bent hierbij werkzaam binnen e-commerce, travel of leisure met een serieuze webshop / website en behaald hier al de nodige conversies mee (> 500 conversies per maand). Je werkt al met Datatrics of bent aan het oriënteren naar een CDP, om zo meer uit je eigen data te kunnen halen en met personalisatie aan de slag te gaan. De focus tijdens dit seminar zal vooral liggen op B2C bedrijven qua voorbeelden van cases. 


Goed om te weten

  • Het seminar is volledig gratis
  • We willen het seminar niet te groot maken. Rond de 30-35 deelnemers, vol = vol
  • Gezien het beperkte aantal plaatsen kan het zijn dat we moeten gaan selecteren.
  • Wil je een collega meenemen? Geef dit dan in onderstaand formulier aan. Max. 2 personen per bedrijf omdat het aantal plaatsen beperkt is.

 

Aanmelden kan t/m maandag 18 april 2022. Dit kan via onderstaand formulier

Gebruik je Datatrics al?*
 
 

Congrescentrum Bouw & Infra Park

Ceintuurbaan 2 - Harderwijk

Het seminar wordt gehouden in het congrescentrum van Bouw & Infra Park in Harderwijk. Deze bijzondere locatie is gevestigd op een voormalig kazerneterrein. Dit terrein ligt pal aan de A28 met volop parkeermogelijkheden. We laten je graag kennis maken met deze mooie locatie. 

👋🏻 Hi, wij zijn personalisatie specialisten

Data en marketing, daar draait het om bij DAYLEE. Wij zijn online marketeers die blij worden van data, personalisatie en marketing automation. Wij zijn net even anders dan andere online bureaus.

We zijn namelijk geen breed online marketing bureau, maar gespecialiseerd in personalisatie met behulp van data.

Dit doen we bewust want wij geloven in specialisatie en focus om dagelijks (daylee 😉) beter te worden en zo het beste resultaat voor jou te behalen. 

Voor het personaliseren van de online communicatie van onze klanten gebruiken we het Datatrics CDP. We zijn 1 van de 5 Datatrics Gold Partners in Nederland. 

Meer over ons
Wij werken o.a. voor

De Personalisatie Nieuwsbrief