Interactieve online sessie: zet je (klant)data slim in met het Datatrics CDP

Tijd: 10.30 uur - 12.00 uur 

In deze gratis en interactieve online sessie, georganiseerd door Datatrics + DAYLEE, leren wij jou om meer uit je eigen (klant)data te halen met behulp van het Datatrics CDP.  

  • Praktische use-cases en best-practices 
  • Zet je (klant) data slim en geautomatiseerd in voor personalisatie van ads, e-mail en website.
  • Handige template + uitleg: hoe formuleer je goede use-cases
  • Interessant voor bedrijven die al met Datatrics werken
  • Stel direct je vragen aan één van de Datatrics experts
Aanmelden

(Klant) data slim inzetten voor personalisatie

Zet je eigen data slim in om persoonlijk en relevant te communiceren

  • Wil jij meer uit je eigen data (zero + first party data) halen met behulp van een CDP maar weet je niet hoe? 
  • Ben je enthousiast begonnen met Datatrics en op zoek naar tips en tricks om nog meer uit het platform te halen?
  • Ben je aan het orienteren om te gaan starten met een CDP en wil je leren hoe je de eigen (klant)data slim en geautomatiseerd in kunt zetten over meerdere kanalen?

Heb je één of meerdere vragen met JA beantwoordt? Dan is deze online sessie interessant voor jou. Wij leren je hoe je door middel van het Datatrics CDP meer uit je eigen (klant)data kunt halen door online personalisatie in te zetten. Op je website maar ook in e-mail en online ads. 

 

Best-practices voor E-commerce, travel en leisure

Aan de hand van best practices en use cases van verschillende klanten zoals bijvoorbeeld Fatboy, Kampeerwereld en Fletcher Hotels laten we zien hoe we de eigen data inzetten met behulp van het Datatrics CDP. 


Tijdens deze online sessie leer je:

  • Hoe je zero + first party data in kunt zetten in personalisatie (website, e-mail en online ads)
  • Praktische use-cases waar jezelf ook mee aan de slag kunt
  • Het werken met hybride campagnes (journeys) in Datatrics 
  • Hoe je goede use-cases kunt bedenken en prioriteren.


Waar & Wanneer?
Datum: woensdag 18 mei 2022
Tijd: 10:30 - 12:00
Waar: online (via Google Meet)


Programma
10:30 – Deel 1: best practices + voorbeelden van use-cases, (klant)data slim inzetten, werken met het Datatrics CDP
11.30 – Deel 2: Q&A over waar jij tegenaan loopt met het werken met het Datatrics CDP
12:00 – Einde 

Goed om te weten

  • We willen er een kleinschalige interactieve online sessie van maken 
  • Je kunt daarom rechtstreeks via Google Meet vragen stellen (hoeft niet via de chat zoals bij een webinar)
  • Tijdens de online sessie leer je ook van de vragen van andere deelnemers
  • Heb je nu al vragen? Voeg DAYLEE dan toe als partner in Datatrics en stel je vraag in het veld opmerking hieronder. Dan kunnen wij jouw vraag beantwoorden tijdens de online sessie.

 

Aanmelden kan t/m maandag 16 mei 2022. Dit kan via onderstaand formulier

Gebruik je Datatrics al?*
 
 

👋🏻 Hi, wij zijn personalisatie specialisten

Data en marketing, daar draait het om bij DAYLEE. Wij zijn online marketeers die blij worden van data, personalisatie en marketing automation. Wij zijn net even anders dan andere online bureaus.

We zijn namelijk geen breed online marketing bureau, maar gespecialiseerd in personalisatie met behulp van data.

Dit doen we bewust want wij geloven in specialisatie en focus om dagelijks (daylee 😉) beter te worden en zo het beste resultaat voor jou te behalen. 

Voor het personaliseren van de online communicatie van onze klanten gebruiken we het Datatrics CDP. We zijn 1 van de 5 Datatrics Gold Partners in Nederland. 

Meer over ons
Wij werken o.a. voor

Schrijf je nu in!