Heb je meer data-gedoe dan data-gedrevenheid?

Als Datatrics Gold Partner zorgen we dat je elke druppel potentie uit Datatrics haalt. Want we kunnen gerust stellen: op dit moment lukt het je niet om het platform volledig te benutten, of je weet niet hoe je verder kunt komen. 

Je mist de technische kennis of tijd om zelf Datatrics goed in te zetten.

Zonde. Voor jou, maar vooral voor je bezoekers en klanten.

Want als je Datatrics wél goed inzet, geef je je rondkijkende bezoekers gepersonaliseerde content, campagnes en funnels waardoor ze veranderen in kopende en terugkerende klanten.

Hulp nodig bij migratie Datatrics naar Squeezely / Spotler Activate?

Datatrics is onlangs overgenomen door Spotler Group. Door deze overname stopt Datatrics binnenkort te bestaan. Alle klanten worden gemigreerd naar Squeezely / Spotler Activate. Een mooie kans voor jou als Datatrics gebruiker. 

Om volledig voorbereid te zijn op het wegvallen van Datatrics is het nodig om snel te migreren naar Squeezely.

Wij helpen je hier bij! Onze eerste migraties zijn afgerond en door ons uitgebreide proces kunnen we gestructureerd migreren. 

Tijdens de migratie leggen we de focus op:

E-Commerce tracking en custom events
 Testen binnenkomende data
 Kanalen koppelen 
 Overzetten touchpoints en personalisaties
 Kennisoverdracht Squeezely en Spotler Activate

Samen zorgen we dat je kunt blijven personaliseren met Spotler Activate / Squeezely.

Contact opnemen

Hoe we je kunnen helpen?

Met behulp van onze Datatrics support krijg je wel grip op je data en ga je wel de volle potentie van het Datatrics platform benutten. We kunnen je op 2 manieren helpen. Namelijk met maandelijkse support waarbij we volgens een vast proces aan de slag gaan met alle onderdelen van het Datatrics CDP. Of we helpen je met een los apart onderdeel in de vorm van een project met onze losse support

Onze Datatrics support zorgt voor:

Het actiematig inzetten van je klantdata
 Meer inzicht in je klantdata
 Een persoonlijke en relevante klantervaring 
 Stijging in conversiepercentage, omzet en ROAS
 Hogere retentie en meer loyale klanten

Personaliseren is geen los onderdeel van je marketing, het is de fundering

Het grote voordeel van Datatrics is dat er zo veel mogelijkheden zijn. En dat is ook meteen de grootste uitdaging.

Je kunt de tool inzetten om je bedrijf datagedreven te maken, maar de vraag is vooral: “hoe doen we dat, en hoe benutten we alles wat Datatrics voor ons kan doen?”

Het antwoord vond je niet bij full service agencies of in-house marketeers. Die zijn generalist, geen specialist. Ook mis je de tijd en focus om überhaupt constant met een CDP bezig te zijn.

En Datatrics zelf? Die focust zich op het doorontwikkelen van het platform – niet op het uitdenken van use-cases en het verzorgen van workshops.

Frustrerend, want de moderne websitebezoeker eist gepersonaliseerde content die speciaal op hun klantprofiel is afgestemd.

Is de klantreis niet gepersonaliseerd?

Dan schiet je met hagel, niet met scherp. Tot grote spijt van je bezoekers, leads en klanten.

En dat betekent het mislopen van targets, omzet en de unieke kans om je bezoekers de best mogelijke ervaring te geven.

Deze merken helpen we met personaliseren

Datatrics vraagt om meer dan alleen aanzetten

Als een van de eerste Gold Partners kent Datatrics geen geheimen voor ons.

En ondanks dat we diep de inhoud in duiken, blijft de communicatie tussen jou en ons soepel en duidelijk.

Daarbij werken we samen op strategisch, tactisch en operationeel niveau – ook als je al een marketingbureau hebt, voor bijvoorbeeld SEA-campagnes.

Zo ben je in één klap af van je data-onzekerheid, en weet je zeker dat je alles uit Datatrics haalt

En daarnaast:

 wordt je marketingteam datagedreven

 verschuift de focus van alleen acquisitie ook naar conversie en retentie

 komt er first party data beschikbaar die je voor elk marketingkanaal kunt (her)gebruiken

 krijg je datagedreven-campagnes, op basis van 360°-klantprofielen

 nemen we je customer lifetime value onder de loep, om te kijken waar we het meeste rendement kunnen behalen

Wat je nodig hebt is een partner die
Datatrics volledig blijft benutten

Een partij die aan je zijde staat voor al je vragen over personalisatie, kennisoverdracht, vlotte communicatie en resultaten.

Denken verder dan alleen Datatrics
A-resultaten voor A-merken behaald
1 van de enkele Gold Partners in Nederland
Krijg je eigen Datatrics-expert aangewezen
Keuze uit losse eenmalige support of maandelijkse support 

De eerste stap is de gratis scan

Wanneer je deze vrijblijvende analyse aanvraagt, plannen we een gesprek in om elkaar te leren kennen. Daarna voeren we de uitgebreide scan (duurt 4 tot 6 uur) uit, waarbij we kijken naar:

  je personalisatiestrategie

  je klantprofielen en productfeed

  gekoppelde interne en externe kanalen

  quick wins die je direct kunt implementeren

  de customer journey, campagnes en touchpoints

Dit rapporteren we aan je tijdens een follow-up – ook 100% vrijblijvend.

Zet je vandaag je eerste stappen naar datagedrevenheid?

Vraag de gratis scan aan

Pas jij al personalisatie toe in je online marketing?

Marketing is veranderd. Consumenten willen niet overrompeld worden met allerlei berichten, maar alleen zien waar zij interesse in hebben.

Krijgen ze dat niet? Dan lopen ze weg.

Door het slim inzetten van first party data personaliseren wij de klantervaring op elk vlak. Dit hebben wij al voor geweldige bedrijven gedaan.

In 6 stappen naar Datatrics-succes

1. Scan of workshop

Gebruik je Datatrics al? Dan starten we met een gratis scan. Gebruik je Datatrics nog niet? Dan starten we met een workshop om jou en je team te inspireren.

2. Doel en strategie bepalen

We bespreken welke doelen je wilt behalen, wat je wilt bereiken met Datatrics en ontwikkelen daar een passende strategie voor.
 

3. Implementatie

Tijd om het platform te implementeren. We denken customer journeys en campagnes uit, en blijven optimaliseren.
 

4. Wekelijks bijsturen

Personalisatiemarketing vraagt om constante aandacht. Daarom controleren we wekelijks de resultaten, en houden we je up-to-date over onze werkzaamheden en inzichten.

5. Samenwerken met je persoonlijke Datatrics-specialist

Vanuit DAYLEE krijg je je eigen Datatrics-specialist toegewezen, waar je rechtstreekt mee in contact staat en altijd vragen aan kunt stellen.

6. Overleggen en rapporteren

We overleggen regelmatig, zodat we precies weten waar we staan, en waar we naartoe willen. Ook rapporteren we maandelijks de resultaten, en maken we een real-time dashboard.

Het is tijd om te doen waar je Datatrics voor gekozen hebt

En wij helpen je om het te bereiken, zodat je niet langer:

  Omzet, retentie en loyaliteit verliest

  Tijd en energie verspilt aan het niet benutten van Datatrics

  Bezoekers en klanten teleurstelt met ongepersonaliseerde content, campagnes en klantreizen

Vraag vandaag nog je gratis scan aan

Geheel vrijblijvend, zonder kosten.

Na de scan krijg je een stappenplan om Datatrics voor jou te laten werken.

Ben je klaar voor een goed ingericht Datatrics-account?

Lees meer over de gratis scan

Losse support

Wij bieden verschillende losse support pakketten aan. Wil je geholpen worden met een klein onderdeel van het Datatrics CDP dan is losse support interessant voor jou. Door onze jarenlange ervaring kennen we Datatrics goed en daarom kunnen we je met al je vraagstukken met betrekking tot Datatrics helpen. Denk hierbij onder andere aan: 

Black Friday + Datatrics support
Embedded content support
Implementatie & integratie audit

Lees meer over onze losse support